کد خبر : 2001233 | 21 بهمن 1402 ساعت 21:29 | 78K بازدید | 20 دیدگاه

امیرعلی صادقی همچنان با پیراهن آبی

جدایی یک بازیکن استقلال به آخر فصل موکول شد

مهاجم جوان استقلالی‌ها در این تیم ماندگار است و به کار خود ادامه خواهد داد.

جدایی یک بازیکن استقلال به آخر فصل موکول شد

به گزارش "ورزش سه"، امیرعلی صادقی یکی از بازیکنانی است که در ابتدای لیگ بیست و یکم با نظر فرهاد مجیدی به استقلال پیوست و به عنوان سهمیه زیر 23 ساله یکی از امیدهای آبی‌پوشان در خط حمله به حساب آمد.

صادقی با اینکه در زمان سرمربیگری مجیدی چند بازی برای استقلال انجام داد، اما طی دو فصل گذشته از سوی ساپینتو و نکونام بیشتر در بازی‌های دوستانه به کار گرفته شده و فرصت خاصی برای بازی در لیگ به دست نیاورده است.

حالا در شرایطی که این بازیکن آینده‌دار نتوانسته روزهای چندان موفقی را در استقلال سپری کند، شایعاتی درباره جدایی او و حضور در تیم‌های دیگر به گوش می‌رسید اما صادقی همچنان در تمرینات استقلال حضور دارد.

1989397

علاوه بر اینکه صادقی روز گذشته در بازی دوستانه استقلال مقابل مس رفسنجان به میدان رفت، باشگاه استقلال هم امروز با انتشار پوستری تولد او را تبریک گفت تا مشخص شود به کارش در جمع آبی‌ها ادامه می‌دهد.

این بازیکن زیر 23 ساله چند ماه دیگر و در پایان فصل قرارداد سه ساله‌اش با استقلال تمام می‌شود و آنوقت به عنوان بازیکن آزاد می‌تواند به تیم دیگری منتقل شود. اینطور که از شواهد پیدا است، خبری از جدایی او در نقل و انتقالات زمستانی نخواهد بود و اگر قرار به جدایی باشد، در پایان فصل این امر صورت می‌پذیرد.

دیدگاه‌ها