کد خبر : 2001470 | 22 بهمن 1402 ساعت 21:38 | 29.1K بازدید | 22 دیدگاه

این رکورد ستاره یونایتد را رونالدو هم نداشت!

راسموس هویلوند، ستاره منچستریونایتد، به دومین بازیکن جوانی تبدیل شد که در پنج بازی پی‌درپی لیگ برتر گلزنی می‌کند.

این رکورد ستاره یونایتد را رونالدو هم نداشت!

به گزارش "ورزش سه"، امشب در یکی از بازی‌های حساس این هفته لیگ برتر انگلیس، منچستریونایتد خارج از خانه به مصاف استون ویلا رفته است. یونایتدها به دنبال خروج از روند سینوسی این فصل و کسب چهارمین برد پیاپی خود و همچنین جایگاه چهارم و کسب سهیمه لیگ قهرمانان فصل بعد هستند.

این تیم در نیمه اول در این کار موفق بود و توانست توسط هویلوند به گل برتری برسد. برونو فرناندز کرنری را به روی دروازه استون ویلا فرستاد که با تاثیر ناقص هری مگوایر با ضربه سر به زیر پای هویلوند افتاد و این ستاره هم موفق شد با یک ضربه والی پای چپ دروازه حریف را به زیبایی باز کند.

1989825

هویلوند برای مدتی طولانی در نیم فصل اول، با وجود درخشش و گلزنی در لیگ قهرمانان اروپا، موفق به گلزنی برای یونایتد در لیگ برتر نشده بود. اما او در نیم فصل دوم و سال جدید میلادی حسابی موتورش روشن شده است و توانسته در پنجمین بازی پیاپی در لیگ برتر برای تیمش گل بزند. 

او با این گل امشب، به دومین بازیکن جوان تاریخ لیگ برتر (21 سال و 7 روز) تبدیل شد که در پنج بازی پشت سر هم به گل می‌رسد. جوان‌ترین دارنده این این رکورد نیکلاس آنلکا بوده است که در سال 1998 در با 19 سال و 239 روز سن موفق به انجام این کار شد.

دیدگاه‌ها