کد خبر : 2001507 | 22 بهمن 1402 ساعت 22:52 | 24.5K بازدید | 21 دیدگاه

بارسا 30 میلیون ندارد که برای جانشین ژاوی خرج کند!

بارسلونا برای تهیه 30 میلیون یورو بند فسخ روبن آموریم، سرمربی اسپورتینگ، برای جانشینی ژاوی هرناندز، با مشکل مواجه است.

بارسا 30 میلیون ندارد که برای جانشین ژاوی خرج کند!

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه ژاوی هرناندز در پایان فصل از سمت خود کناره‌گیری می‌کند، بارسلونا عجله‌ای برای انتخاب سرمربی بعدی خود ندارد و فعلا با خونسردی در حال تهیه لیست کوتاه جانشینان بالقوه او است.

به گفته خبرگزاری‌های اروپایی مربیان بزرگی مثل هانسی فلیک، تیاگو موتا و رافائل مارکز همگی گزینه‌های ممکنی برای بارسلونا هستند و سرمربی آلمانی از همه به نیمکت بارسا نزدیکتر است. با این حال، بارسلونا هنوز هم می‌خواهد دست خود را در این راه باز بگذارد تا بتواند بهترین گزینه ممکن را برای باشگاه پیدا کند. یکی دیگر از مربیان مورد علاقه کاتالان‌ها، روبن آموریم سرمربی اسپورتینگ است.

1989899

طبق گزارش ای‌اسپورت، بارسلونا احتمال انتصاب آموریم به عنوان جانشین ژاوی را بررسی کرده است و ظاهراً این مربی 39 ساله هم مشتاق است که هدایت آبی و اناری‌ها را به دست بگیرد، اگرچه یک مانع بزرگ در این راه وجود دارد. قرارداد او با اسپورتینگ طولانی است و او بند فسخ 30 میلیون یورویی دارد. بارسا هم فعلا با مشکلات مالی متعدد دست و پنجه نرم می کند و قادر به پرداخت این مبلغ برای سرمربی نخواهد بود. اگر راه حلی حقوقی برای این مسئله پیدا نشود، بارسلونا مجبور خواهد شد قید یکی از بهترین گزینه‌های موجود در بازار را بزند.

دیدگاه‌ها