کد خبر : 2001582 | 23 بهمن 1402 ساعت 11:43 | 23K بازدید | 12 دیدگاه

به منظور تبعیت از قوانین لیگ و استفاده از بازیکن جوان

اتفاق عجیب در اسلوونی: تعویض غیراجباری در ثانیه 24

تیم روگاشکا اسلوونی برای تبعیت از قوانین لیگ این کشور، دست به کار عجیب و خنده‌داری زد.

اتفاق عجیب در اسلوونی: تعویض غیراجباری در ثانیه 24

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر اسلوونی، تیم فوتبال روگاشکا که در قعر جدول رده‌بندی قرار دارد، در استادیوم استوزیس میهمان تیم رده دومی المپیا بود که این بازی با تساوی 2 – 2 به پایان رسید.

اما اتفاق عجیبی که در جریان این دیدار رخ داد باعث شد تا این مسابقه در کانون توجهات قرار گرفته و به سرعت در فضای مجازی وایرال شود، آن هم انجام یک تعویض در ثانیه 24 مسابقه بود که هیچ اجباری هم در انجام آن وجود نداشت.

1990016
به محض سوت شروع مسابقه، یکی از بازیکنان روگاشکا بدین شکل توپ را به بیرون فرستاد.

طبق قوانین لیگ برتر اسلوونی که از سال 2022 تصویب شده، هر تیم لیگ برتری باید مسابقات خود را با تعداد مشخصی از بازیکنان جوان آغاز کند و ضمن اینکه باید حداقل هشت بازیکن داخلی نیز در ترکیب اولیه حضور داشته باشند.

1990017
در شرایطی که بازیکن المپیا قصد داشت تا بازی را به گردش بیندازد، داور متوجه شد که روگاشکا قصد انجام یک تعویض را دارد.

تیم فوتبال روگاشکا برای تبعیت از این قانون، دست به کار عجیب و خنده‌داری زد که سر و صدای زیادی در رسانه‌ها به پا کرده است. آنها بازی را با حضور یک دروازه‌بان هفده ساله به نام ژان لوربر آغاز کردند اما به محض سوت آغاز بازی، عمدا توپ را به بیرون زدند تا سنگربان اصلی تیم یعنی آجدین مولالیچ وارد زمین مسابقه شود.

1990018
آجدین مولالیچ سنگربان اصلی تیم کنار زمین ایستاده بود تا وارد میدان شود.

حرکت عجیبی که این باشگاه قعرنشین را در کانون توجهات قرار داد و ویدیوی آن به سرعت توسط کاربران منتشر شد. نکته جالب اینکه تنها سه دقیقه پس از این تعویض، دروازه روگاشکا باز شد و این تیم در ادامه گل دوم را نیز دریافت کرد ولی در وقت‌های تلف شده نیمه دوم به بازی برگشت و حساب کار 2 بر 2 شد.

1990019
او ژان لوربر گلر جوان و 17 ساله تیمش را در آغوش کشید و وارد زمین مسابقه شد.
1990020
اتفاق عجیبی که باعث تعجب افراد کنار زمین نیز شده بود.

دیدگاه‌ها