کد خبر : 2001627 | 23 بهمن 1402 ساعت 14:07 | 9.5K بازدید | 10 دیدگاه

خشم سعودی‌ها از بنزما: باید همچنان نیمکت‌نشین بماند

رسانه‌های عربستانی خواستار تداوم نیمکت‌نشینی کریم بنزما در الاتحاد هستند.

خشم سعودی‌ها از بنزما: باید همچنان نیمکت‌نشین بماند

به گزارش "ورزش سه"، کریم بنزما با وجود بازگشت به تمرینات الاتحاد عربستان همچنان مورد انتقادات شدید در عربستان به‌خصوص از سوی رسانه‌ها قرار دارد.

بنزما از ابتدای فصل با نونو اسپریتو سانتو وارد چالش شد و در نهایت مدیران باشگاه تصمیم گرفتند به دلیل قدرت این بازیکن، مربی پرتغالی را برکنار کنند.

بنزما علاوه بر درگیری اخیرش با مارسلو گایایردو آرژانتینی، پس از غیبت در تمرینات، از اردوی دبی و بازی‌های الفیصلی و الطایی کنار گذاشته شد.

اما علی‌رغم پایان بحران پس از مداخله مدیران باشگاه و بازگشت بنزما به تمرینات گروهی، صبح امروز یک رسانه سعودی حمله شدیدی علیه بنزما داشت.

1990069

علی العنزی، کارشناس برنامه دورينا غير، معتقد است که مهاجم باسابقه فرانسوی از بدو ورود تاکنون به غیر از ایجاد بحران‌های فراوان چیزی به پروژه رشد فوتبال در عربستان ارائه نکرده است.

او ابا انتقاد از این مهاجم فرانسوی گفت: "بنزما قطعا بازیکن بزرگی است اما نباید اینگونه عمل کند، او بزرگتر از باشگاه نیست و نمی‌تواند برخلاف تصمیمات باشگاه عمل کند."

او سپس پیشنهاد داد که عبدالرزاق حمدالله باید به جای این ستاره بازی کند: "عبدالرزاق حمدالله عملکرد خوبی در الاتحاد دارد و در بازی بعدی باید در ترکیب اصلی به او اعتماد کرد و بنزما همچنان روی نیمکت باقی ماند."

الاتحاد عصر پنج‌شنبه هفته آینده در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف نوبهار ازبکستان خواهد رفت.

دیدگاه‌ها