کد خبر : 2001673 | 23 بهمن 1402 ساعت 17:35 | 13K بازدید | 22 دیدگاه

مراسم استقبال از ملی‌پوشان، اردن را تعطیل کرد!

مراسم استقبال از ملی‌پوشان اردن تمام ارگان‌های دولتی این کشور را تعطیل کرد.

مراسم استقبال از ملی‌پوشان، اردن را تعطیل کرد!

به گزارش "ورزش سه"، دولت اردن مراسم ویژه‌ای را برای استقبال از بازیکنان تیم ملی این کشور تدارک دیده است و تمام ادارات و ارگان‌های دولتی این کشور را تعطیل کرده است.

بشیر الخساونه، نخست وزیر اردن، اعلام کرد که عصر امروز ساعت 2 بعد از ظهر تمام ارگان‌های رسمی این کشور مانند مؤسسات عمومی، دانشگاها، شهرداری‌ها و همچنین شرکت‌های بزرگی که مربوط به دولت این کشور است تعطیل شود و مراسم استقبال از ملی‌پوشان این کشور به خوبی برگزار شود.

تعطیلی تمام ارگان‌های دولتی به دلیل کاهش ترافیک در سطح شهر و حضور علاقه‌مندان تیم ملی اردن در ورزشگاه بین المللی امان است که بازیکنان این کشور در آن حضور پیدا خواهند کرد و مورد استقبال هواداران اردنی قرار خواهند گرفت.

تیم ملی اردن برای اولین بار در طول تاریخ فوتبال خود به مرحله فینال جام ملت‌های آسیا رسید و با شکست سه بر یک مقابل قطر به عنوان نایب قهرمانی رسید اما این نایب قهرمانی برای اردنی‌ها ارزشمند است و تدارک ویژه‌ای را برای استقبال از اعضای تیم ملی این کشور تدارک دیده‌اند.

این مراسم ساعت 6 به وقت محلی اردن در ورزشگاه امان برگزار خواهد شد و هواداران اردن از ملی‌پوشان کشورشان استقبال خواهند کرد.

دیدگاه‌ها