کد خبر : 2001710 | 23 بهمن 1402 ساعت 21:00 | 24.1K بازدید | 13 دیدگاه

آنتونیو رودیگر:

پای حرفم هستم، کروس باید به تیم ملی برگردد

آنتونیو رودیگر هنوز هم می‌خواهد تونی کروس به تیم ملی آلمان بازگردد و در یورو 2024 بازی کند.

پای حرفم هستم، کروس باید به تیم ملی برگردد

به گزارش "ورزش سه"، آنتونیو رودیگر، مدافع رئال مادرید، بار دیگر از تونی کروس، هم‌تیمی‌اش درخواست کرده تا به تیم ملی آلمان بازگردد.

رودیگر به کیکر گفت: "میزبان یورو هستیم، ما می‌خواهیم بهترین بازیکنان را در آنجا داشته باشیم و در حال حاضر تونی را یکی از بهترین بازیکنان می‌دانم، زیرا او یکی از بهترین بازیکنان رئال مادرید است. اگر بتوانم صریح و صادقانه صحبت کنم، اینطور فکر می‌کنم بسیاری از طرفداران تیم ملی هم مانند من فکر می‌کنند."

1990214

در اواسط دسامبر، رودیگر در مصاحبه‌ای احتمال بازگشت کروس را مطرح کرد و از آن زمان به طور علنی درباره آن بحث شد. از یولیان ناگلزمن، سرمربی تیم ملی آلمان، نیز در این مورد سوال شد. رودیگر با لبخندی گفت: "من یک بحثی را شروع کردم و صددرصد پای حرفم ایستاده‌ام. کروس خودش تصمیم خواهد گرفت. هیچ تونی دیگری مجبور نیست هر روز در گوش او صحبت کند."

رودیگر معتقد است که کروس یکی از بهترین بازیکنان تاریخ آلمان است: "ما در مورد بازیکنی صحبت می‌کنیم که 10 سال اینجا در رئال مادرید بوده و هنوز هم احترام زیادی برای او قائل می‌شوند."

او با بیان اینکه تیم ملی آلمان در تورنمنت‌های گذشته و 2 بازی اخیر خوب نبوده، گفت: "مطمئنم که آماده خواهیم شد و همه چیز را برای موفقیت بکار خواهیم گرفت."

دیدگاه‌ها