کد خبر : 2001722 | 24 بهمن 1402 ساعت 03:20 | 13.7K بازدید | 5 دیدگاه

تصمیمی عجیب از سمت سران هامبورگ

تیم سوم فوتبال آلمان سرمربی‌اش را برکنار کرد

باشگاه هامبورگ در اقدامی عجیب سرمربی خود را برکنار کرد.

تیم سوم فوتبال آلمان سرمربی‌اش را برکنار کرد

به گزارش "ورزش سه"، هامبورگ که در فصل اخیر از بوندسلیگای ۲ به مانند دیگر فصل‌ها، در تلاش است تا دوباره به سطح اول فوتبال آلمان بازگردد اما در این میان این تیم که حالا در رتبه سوم است، دست به اقدام عجیبی زد.
هامبورگ تا پیش از دیدار هفته بیست و یکم مقابل هانوفر، در رتبه دوم بود و در شرایطی که با ۹ نفر، در پایان نیمه نخست، ۳ بر یک عقب بود، بازی را در پایان ۳-۳ کرد اما گلی که در دقیقه 8+90 دریافت کرد، موجب شد تا این تیم ۳ امتیازی مهم را از دست دهد.
این شکست باعث شد تا هامبورگ با ۳۷ امتیاز و تنها ۲ امتیاز کمتر از هولشتاین کیل، در رتبه سوم ایستاد و در شرایط صعود به سطح بالاتر است، اما این نتیجه موجب شد تا تیم والتر مرد ۴۸ ساله هامبورگ که در ۱۰۳ بازی، ۵۵ برد، ۲۲ تساوی و ۲۶ باخت را تجربه کرده بود حالا از سمتش برکنار شود.
هامبورگ از فصل ۲۰۱۷/۱۸ که سقوط کرده، در سه فصل از شش فصل علی‌رغم صدرنشینی در پایان چهارم شد و در سه فصل دیگر این تیم باز هم علی رغم صدرنشینی سوم شد تا راهی پلی آف شود اما شکست در پلی آف موجب شد تا این تیم از صعود باز بماند.
یوناس بولد مدیر ورزشی هامبورگ، در رسانه رسمی باشگاه گفت: ما پیامدهای شکست ناامیدکننده در خانه مقابل هانوفر را تجزیه و تحلیل کردیم و به این تصمیم رسیدیم که باید تغییری ایجاد کنیم تا ریسک نرسیدن به اهدافی را که برای فصل تعیین کرده‌ایم، را تجربه نکنیم.

دیدگاه‌ها