کد خبر : 2001734 | 23 بهمن 1402 ساعت 22:41 | 42K بازدید | 55 دیدگاه

گواردیولا: حتی مسی و رونالدو هم به خوبی هالند نبودند!

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، می‌گوید جدال فردا با کپنهاگن یکی از سخت‌ترین بازی‌های آنها در چند هفته اخیر است و ارلینگ هالند نقش بزرگی در این دیدار دارد.

گواردیولا: حتی مسی و رونالدو هم به خوبی هالند نبودند!

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی در شب اول مرحله یک‌هشتم نهایی چمپیونزلیگ، فرداشب از ساعت ۲۳:۳۰ در دانمارک برابر کپنهاگن قرار خواهد گرفت. پپ گواردیولا در نشست خبری پیش از بازی درباره مسائلی مربوط به این بازی و تیمش صحبت کرد.

بازی فردا؟
چیز خاصی نمی‌شود گفت. برای صعود در منچستر به یک نتیجه خوب در بازی فردا نیاز داریم و به‌نظرم هر نتیجه‌ای غیر از پیروزی برایمان ناکامی خواهد بود.

زبان بدن مثبت؟
این همه چیز است، فراتر از تاکتیک‌ها. اگر آن را نداشته باشید، نمی‌توانید پیشرفت کنید. مربیان زیادی آن را دارند و شما می‌توانید موفقیتشان را ببینید. واقعا مهم است.

انگیزه حریف برای بازی مقابل سیتی؟
ما باید ابتدا خودمان را به چالش بکشیم. واضح است که حریف می‌گوید «ما می‌خواهیم شما را شکست دهیم.» آنها تیم باکیفیتی هستند و انگیزه زیادی دارند. ما اکنون در چمپیونزلیگ تیم بزرگی هستیم. وقتی چند سال پیش آمدم احساس می‌کردم در حد لیگ قهرمانان نیستیم اما اکنون مدعی قهرمانی هستیم. این میراثی است که در این چند سال به منچستر سیتی داده‌ایم.

1990248

جو استادیوم در بازی فردا؟
چمن بسیار نزدیک به هواداران است. وقتی دیدم آنها در ورزشگاه خانگی با حریفانشان چکار می‌کنند فهمیدم که بازی فردا قرار است یک بازی سخت و فشرده باشد. باید خودمان را آماده کنیم. قرار است یکی از سخت‌ترین بازی‌های چند هفته اخیر را تجربه کنیم.

کیفیت بازی کپنهاگن؟
آنها مدافعان وسط و دروازه‌بان باکیفیتی دارند. می‌توانند توپ را به هر جا که می‌خواهند ببرند. در آلیانز آرنا آنها به نتیجه نیاز داشتند و دیدیم که چه تیم خطرناکی هستند. باید مراقب باشیم. صبح به بازیکنانم گفتم باید آماده رنج کشیدن باشید.

شرایط ارلینگ هالند؟
او پس از پیوستن به ما به خوبی با تیم سازگار شد و حالا بعد از بازگشت از مصدومیت هم همین است. من بازیکنان زیادی مانند جرمی دوکو،‌ متئو کواچیچ و گواردیول را دیده‌ام که خیلی زود با تیم سازگار می‌شوند و هالند هم همین گونه است. حضور او برای بازی فردا حیاتی است. حریف خیلی کم به ما موقعیت می‌دهد و از هر موقعیتی که به دست می‌آوریم باید نهایت استفاده را ببریم.

رکورد گلزنی هالند در چمپیونزلیگ؟
حتی کریستیانو رونالدو و لیونل مسی هم در سن او این اعداد را ثبت نکرده بودند. او فوق‌العاده است.

دیدگاه‌ها