کد خبر : 2001786 | 24 بهمن 1402 ساعت 01:53 | 22K بازدید | 17 دیدگاه

ادعای جنجالی نکونام: دوست من ماشاریپوف را آورد!

سرمربی استقلال مدعی شد که او از طریق یکی از دوستانش، ماشاریپوف را به این تیم آورده است.

ادعای جنجالی نکونام: دوست من ماشاریپوف را آورد!

به گزارش "ورزش سه"، صحبت های جواد نکونام روی آنتن زنده برنامه فوتبال برتر، نشان داد که اختلافات عمیقی میان او مدیریت استقلال وجود دارد. موضوعی که می‌تواند در نیم فصل دوم منجر به بروز مشکلات جدی در این تیم شود.

ویدئو: 324477

محور اصلی صحبت‌های سرمربی استقلال، روی عدم جذب بازیکنان مدنظرش بود. نکونام در بخش دیگری از صحبت‌هایش نیز ادعای مهمی را مطرح کرد و گفت که تنها خرید مهم زمستانی تیم را او از طریق یکی از دوستانش انجام داده است.

در واقع جلال الدین ماشاریپوف تنها بازیکنی است که در این پنجره به استقلال پیوسته و پیش از این نیز اخباری مبنی بر مذاکرات نکونام با این ستاره ازبک به گوش می‌رسید که سرمربی آبی‌ها در برنامه فوتبال برتر این ادعا را تأیید کرد.

نکونام گفت: در مورد ماشاریپوف نیز من خودم دوستم را فرستادم تا با او صحبت کند. اول فصل نیز با ماشاریپوف صحبت کرده بودم و توانستیم او را به تیممان بیاوریم. حالا باشگاه هزینه‌های او را پرداخت کرده و دستش درد نکند.

این ادعا در شرایطی مطرح شده که مدیریت استقلال پس از جذب کاپیتان تیم ملی ازبکستان، روزهای آرامی را سپری می‌کرد ولی حالا با صحبت‌های نکونام (که اگر تأیید شود) مشخص می‌گردد که تنها خرید جدید آبی‌ها از کانال سرمربی تیم انجام گرفته است.

دیدگاه‌ها