کد خبر : 2001807 | 24 بهمن 1402 ساعت 10:27 | 62.3K بازدید | 39 دیدگاه

پاسخ قاطع ستاره رئال به پیشنهاد بایرن: هرگز!

تونی کروس، ستاره رئال مادرید می‌گوید به هیچ وجه قصد ندارد بار دیگر به بایرن مونیخ برگردد.

پاسخ قاطع ستاره رئال به پیشنهاد بایرن: هرگز!

به گزارش "ورزش سه"، درخشش کروس در ترکیب رئال مادرید در چند سال اخیر در واقع یکی از دلایل اصلی موفقیت‌های این تیم خصوصا در لیگ قهرمانان بوده است. 

او در سال ۲۰۱۴ بایرن مونیخ را ترک کرد و با قراردادی به ارزش ۲۵ میلیون یورو راهی رئال مادرید شد و خیلی زود نشان داد که یکی از بهترین هافبک‌های یک دهه اخیر است و به بازیکنی محبوب در سانتیاگو برنابئو تبدیل شد که حالا همه منتظر تمدید قراردادش هستند. 

قرارداد این ستاره آلمانی با رئال مادرید در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید و مدیران باشگاه در تلاش هستند تا او را برای تمدید این قرارداد به مدت یک سال دیگر متقاعد کنند اما هیچ چیز هنوز قطعی نیست.

1988327

در روزهای اخیر شایعاتی درباره علاقه توماس توخل به همکاری به او در رسانه‌های آلمانی به گوش رسیده است و این بازیکن پاسخ بسیار جالبی به این شایعات داد. 

کروس در این باره به خبرنگاران گفت: «من انتظار سوالات بسیاری درباره آینده‌ام را داشتم اما انتظار این یک سوال را نداشتم. این که کسی من را در تیمش بخواهد همیشه باعث افتخار است و مهم نیست که این حرف حتی حقیقت داشته باشد یا نه. اما در این مورد باید به شکل واضح بگویم که چنین اتفاقی رخ نخواهد داد.»

دیدگاه‌ها