کد خبر : 2001913 | 24 بهمن 1402 ساعت 17:47 | 12K بازدید | 35 دیدگاه

چادرملو 3 بر صفر برنده شد؛

شاگردان اخباری صدر جدول را پس گرفتند

حکم کمیته انضباطی برای بازی جنجالی لیگ یک منجر به صدرنشینی دوباره شاگردان سعید اخباری شد.

شاگردان اخباری صدر جدول را پس گرفتند

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان سعید اخباری که مقتدرانه صدرنشین لیگ دسته اول فوتبال ایران شدند و به قهرمانی در نیم‌فصل نخست رسیدند، دور برگشت را با یک بازی جنجالی آغاز کردند که حریف‌شان نتوانست بازی را ادامه بدهد تا 3 بر صفر به پیروزی برسند و دوباره مقتدرانه در صدر قرار بگیرند.

دیدار تیم‌های شهرداری آستارا و چادرملو اردکان در هفته هجدهم لیگ دسته اول کشور در شرایطی نیمه تمام ماند که تیم شهرداری به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی نتوانست از وجود بازیکنان جدید خود در این بازی بهره ببرد و همین امر موجب شد تا این تیم با هفت بازیکن وارد زمین شود!

در دقیقه 4 این مسابقه که روز دوازدهم بهمن‌ماه در ورزشگاه وحدت آستارا انجام شد، یکی از بازیکنان تیم شهرداری آسیب‌دیدگی پیدا کرد و بازی به دلیل به حد نصاب نرسیدن تعداد بازیکنان شهرداری آستارا ادامه نداشت و نیمه تمام ماند.

حالا کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پس از گذشت یک هفته از این اتفاق و با بررسی گزارش مقامات رسمی، مستندات و دفاعیات ارائه شده از سوی هر دو باشگاه، آرای خود در خصوص پرونده این بازی را اعلام کرد.

تیم شهرداری آستارا در نیمه ماندن مسابقه مسئول شناخته شد و از این رو نتیجه این دیدار 3 بر صفر به سود چادرملو اعلام شد.

این کمیته همچنین باشگاه شهرداری آستارا را به دلیل داشتن مسئولیت در عدم برگزاری مسابقه به پرداخت جریمه سنگین 350 میلیونی محکوم کرد.

با این شرایط، شاگردان اخباری که به‌خاطر یک بازی کمتر صدر جدول را تحویل داده بودند، دوباره جایگاهشان را پس گرفتند و در رده اول ایستادند تا روحیه مضاعفی برای ادامه فصل بگیرند.

دیدگاه‌ها