کد خبر : 2001961 | 24 بهمن 1402 ساعت 21:50 | 10.9K بازدید | 4 دیدگاه

رهقی: نریمان جهان و حقدوست جایی نمی‌روند

واکنش پیکان به درخواست فولاد برای دو بازیکن

مدیر تیم فوتبال پیکان گفت: طبیعی است که بازیکنان ما مورد توجه سایر باشگاه‌ها قرار بگیرند.

واکنش پیکان به درخواست فولاد برای دو بازیکن

به گزارش "ورزش سه"، با پایان یافتن تعطیلات لیگ، دوباره وارد نیم فصل دوم می‌شویم و بار دیگر تنور فوتبال باشگاهی داغ می‌شود. در اولین اتفاق، ظهر امروز احمد آل‌نعمه مربی تیم فوتبال فولاد در کنفرانس خبری قبل از بازی با ‌گل‌گهر، در خصوص مذاکره با بازیکنان سایر تیم‌ها از جمله پیکان صحبت کرد و نام سامان نریمان‌جهان و مجتبی حقدوست را به زبان آورد. او گفت که مدیریت باشگاه فولاد برای جذب این نفرات با پیکانی‌ها صحبت‌ کرده اما باشگاه با جدایی نفراتش مخالفت کرده است.

همین موضوع حالا با واکنش باشگاه پیکان مواجه شده است. رضا رهقی، مدیر تیم فوتبال پیکان به خبرنگار "ورزش سه" گفت: از شنیدن حرف‌‎های آل‌نعمه سورپرایز نشدیم چون طبیعی است که بازیکنان ما مورد توجه سایر باشگاه‌ها قرار بگیرند. نریمان‌جهان و حقدوست جزء ستاره‌های فوتبال ایران محسوب می‌شوند و عملکرد خوبی در این فصل داشتند، پس طبیعی است که باشگاه‌های دیگر به دنبال جذب آنها باشند.

وی ادامه داد: هر دو بازیکن در تمرین تیم ما شرکت می‌کنند و به لحاظ اخلاقی و فنی مورد توجه کادرفنی قرار دارند. آنها همچنین تحت قرارداد باشگاه پیکان هستند و هیچ بحثی در خصوص جدایی‌شان مطرح نشده است. از این رو، قرار نیست جمع ما را ترک کنند و به تیم‌های دیگری بروند. امیدواریم در کنار هم، فصل را با رقم زدن اتفاقات بهتر ادامه دهیم و ثمره تلاش‌های این مدت را ببینیم.

دیدگاه‌ها