کد خبر : 2001989 | 25 بهمن 1402 ساعت 04:01 | 15K بازدید | 1 دیدگاه

فرار از محرومیت و نیمکت‌نشینی با پیراهن سرخ

احسان پهلوان پس از سپری کردن دوران ناموفق در سپاهان به تیم سابقش بازگشت.

فرار از محرومیت و نیمکت‌نشینی با پیراهن سرخ

به گزارش "ورزش سه"، احسان پهلوان نیم فصل پرحاشیه‌ای را در سپاهان پشت سرگذاشت و برای بازگشت به سطح اول فوتبال ایران فولاد خوزستان را برای ادامه فوتبال خود انتخاب کرد و در نقل و انتقالات زمستانی راهی خوزستان شد.

احسان پهلوان پیش از پیوستن به سپاهان در فولاد خوزستان حضور داشت و بازی‌های درخشانی با پیراهن این تیم انجام داد و مورد توجه باشگاه سپاهان قرار گرفت اما حضور در جمع طلایی‌پوشان برای او موفقیت‌آمیز نبود و از 15 مسابقه لیگ برتر تنها در 2 بازی در ترکیب اصلی این تیم قرار گرفت و 5 بازی را به عنوان جانشین به میدان آمد و دقایق زیادی فرصت حضور در میدان را نداشت و در مجموع 7 بازی که با پیراهن سپاهان انجام داد هیچ گل و پاس گلی ثبت نکرد تا یک نیم فصل ناموفق را پشت سربگذارد!

1990607

او در نیم فصل نخست مصدومیت، محرومیت به دلیل قوانین سقف قرار داد و نیمکت‌نشینی فنی را تجربه کرد و برای فرار از این اتفاقات تلخ بار دیگر تصمیم به حضور در جمع خوزستانی‌ها گرفت و حالا این فرصت را دارد تا با پیراهن تیم سابق خود توانایی‌هایش را به رخ بکشد و جایگاه از دست رفته را پس بگیرد.

پهلوان اولین بازی خود برای فولاد خوزستان را مقابل گل‌گهر تجربه خواهد کرد و این در حالی است که او در روزی که سپاهان 16 بازیکن بیشتر نداشت نتوانست مقابل گل‌گهر به میدان برود و یکی از بازیکنانی بود که با محرومیت مواجه شده بود.

پهلوان در فصلی که با پیراهن فولاد خوزستان بازی می‌کرد دو بازی رفت و برگشت مقابل گل‌گهر را از دست داده بود و این فرصتی مناسب است تا برابر خط دفاعی قدرتمند این تیم سیرجانی توانایی‌هایش را به رخ بکشد.

دیدگاه‌ها