کد خبر : 2001997 | 25 بهمن 1402 ساعت 00:51 | 17.5K بازدید | 15 دیدگاه

مایکل اوون:

وینیسیوس ترس به جان حریفان می‌اندازد!

مایکل اوون، ستاره سابق رئال مادرید، می‌گوید شنیدن نام وینیسیوس برای رقبای رئال ترسناک است.

وینیسیوس ترس به جان حریفان می‌اندازد!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های چمپیونزلیگ در ردبول آرنا میهمان لایپزیش است. این تیم در حالی به مصاف تیم آلمانی رفته است که در شش بازی دور گروهی موفق به کسب شش برد شد و مقتدرانه به این مرحله راه پیدا کرد.

در کنار جود بلینگام، ستاره بی‌چون و چرای این فصل رئال مادرید، کهکشانی‌ها برای کسب این نتایج درخشان روی درخشش وینیسیوس هم در این راه حساب کردند. او در کل 10 مسابقه اخیرش برای رئال مادرید در لیگ قهرمانان 9 گل زده و 4 پاس گل (2 گل و 2 پاس گل در بازی‌های این فصل) را هم برای هم تیمی‌هایش فراهم کرده است.

1990624

مایکل اوون، ستاره سال‌های دور رئال مادرید، درباره این ستاره و عملکردش در رئال گفت: "آنچلوتی درست می‌گوید شکی وجود ندارد که وینیسیوس جونیور یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر جهان است. او از نظر مشخصات بازیکنی است که در فوتبال جهان کم‌نظیر است و هر تیمی دوست دارد بازیکنی مثل او را در ترکیب خود داشته باشد. از آن بازیکن‌هایی که کاریزما دارند و اسمشان هم حتی ترس را به جان حریفان می‌اندازد. او واقعا در سال‌های اخیر در رئال بسیار پیشرفت چشم‌گیری کرده است و در سال‌های آتی یکی از ستون‌های این تیم خواهد بود."

دیدگاه‌ها