کد خبر : 2002011 | 25 بهمن 1402 ساعت 06:28 | 104.1K بازدید | 23 دیدگاه

نمی‌دانستیم مدیرعامل کیست، به جشن هر دو نفرشان رفتیم

ستاره پرسپولیس در سوپرمارکت اخراج شد!

ادموند بزیک از دلیل اخراج عجیبش در آخرین سال حضور در پرسپولیس صحبت کرد.

ستاره پرسپولیس در سوپرمارکت اخراج شد!

به گزارش "ورزش سه"، ادموند بزیک، مهاجم سابق پرسپولیس در مصاحبه تلویزیونی اخیرش با اشاره به آخرین سال حضورش در این تیم گفت: «سال 1380 بود که دیگر خیلی بازی‌ام نمی‌دادند. البته من خیلی جوان بودم که به این تیم رفتم. 25 ساله بودم که وارد تیم پرسپولیس شدم و 5 سال هم در این تیم بازی کردم اما بعد اخراج شدم.»

بزیک ماجرای اخراجش را اینطوری تعریف می‌کند: «دلیلش بحث مدیریتی بود. آن زمان آقای عابدینی و آقای عباس انصاری‌فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بودند. ما در بازی‌های منطقه غرب آسیای لیگ قهرمانان که در تهران برگزار می‌شد سرگروه شدیم و به نیمه نهایی صعود کردیم. به همین خاطر آقای انصاری‌فرد جشنی گرفت که 18-17 بازیکن پرسپولیس که بیشتر نفرات در آن حضور داشتند، شرکت کردند و فقط نفراتی مثل آقای استیلی نیامدند. از طرفی آقای عابدینی هم جشن دیگری گرفتند و ما که بازیکن تیم بودیم در آن جشن هم شرکت کردیم. واقعا شرایط عجیبی بود و هر دو نفر می‌خواستند مدیرعامل باشند اما در نهایت علی آقا (پروین) مدیرعامل موقت شد.»

1633580

بزیک ادامه می‌دهد: «ما یک بازی در اسفندماه انجام دادیم که من جزء ترکیب اصلی بودم و بعد وارد تعطیلات عید شدیم. آن زمان در تعطیلات پانزده روزه عید نوروز هیچ مسابقه‌ای برگزار نمی‌شد و من هم به همراه فرد ملکیان که در استقلال بازی می‌کرد برای تعطیلات به شمال رفتیم. من یک روز در شمال وارد یک سوپرمارکت شدم تا خرید کنم که از تلویزوین اخبار ورزشی پخش می‌شد. ما هم ایستادیم و نگاه کردیم که یک‌باره از طرف آقای خوردبین اعلام شد فلانی و فلانی و فلانی که من هم جزئشان بودم از پرسپولیس اخراج شده‌اند. بنده خدا آن سوپرمارکتی از من پرسید آقای بزیک اخراج شدی؟ که من هم جواب دادم همین الان فهمیدم و همین شد که گفتیم دیگر برنگردیم تهران و تا آخر تعطیلات عید در شمال بمانیم.»

بزیک درباره اینکه بالاخره مشخص شد چه کسی دستور اخراج شما را داده گفت: «بعدا هیچ کس این اخراج را گردن نگرفت اما فکر می‌کنم آن زمان علی آقا مسئول بود.»

دیدگاه‌ها