کد خبر : 2002115 | 25 بهمن 1402 ساعت 15:23 | 13.4K بازدید | 14 دیدگاه

بز معروف کلنی‌ها به ورزشگاه برمی‌گردد!

بز معروف باشگاه کلن می‌تواند در بازی روز جمعه این تیم را همراهی کند.

بز معروف کلنی‌ها به ورزشگاه برمی‌گردد!

به گزارش "ورزش سه"، در لوگوی باشگاه کلن یک بز وجود دارد و این بز به عنوان نماد باشگاه و لوگوی این باشگاه آلمانی شناخته می‌شود.

بز معروف این باشگاه به نام هنس هشتم دو سال پیش درگذشت و بز جدید این باشگاه به نام هنس نهم با یک اتفاق عجیب رو به رو شده است.

باشگاه کلن در بازی‌های خانگی این بز را در کنار زمین به نمایش می‌گذارد و پس از سوت آغاز بازی او دوباره در باغ وحش نگهداری می‌شود اما امکان داشت او بازی روز جمعه مقابل وردبرمن را از دست بدهد.

به دلیل شیوع آنفولانزای پرندگان در باغ وحش کلن، مشخص نبود که هنس نهم در بازی خانگی پیش رو به ورزشگاه می‌رود یا خیر. باغ وحش از روز دوشنبه تعطیل بود و برخی از حیوانات به اصطلاح در قرنطینه هستند.

1990809

سخنگوی باغ وحش گفت: "گونه‌های مختلف پرندگان طبق رویه‌های برنامه‌ریزی شده نگهداری شده‌اند." این سخنگو اشاره نکرده بود که وضعیت سایر حیوانات این باغ وحش چگونه است.

او امروز اعلام کرد که هنس می‌تواند باغ وحش را ترک کند. سخنگوی باغ وحش کلن گفت: "هنس می‌تواند در بازی خانگی روز جمعه به ورزشگاه برود. این بیماری نمی‌تواند به این بز منتقل شود و بدین ترتیب مشکلی وجود ندارد. همچنین خطری برای بازدیدکنندگان باغ وحش نیز وجود نداشت اما تصمیم گرفته شد که پرندگان در قرنطینه باشند."

دیدگاه‌ها