کد خبر : 2002172 | 25 بهمن 1402 ساعت 18:55 | 41.3K بازدید | 19 دیدگاه

دیدار غیرمنتظره مدیرعامل سابق استقلال و ماشاریپوف

حجت کریمی و خرید جدید و ازبکستانی استقلال با یکدیگر دیدار کردند.

دیدار غیرمنتظره مدیرعامل سابق استقلال و ماشاریپوف

به گزارش "ورزش سه"، جلال‌الدین ماشاریپوف خرید جدید استقلال در نقل و انتقالات زمستانی است. بازیکنی که با سابقه حضور در تیم‌های النصر و شباب الاهلی، به ایران آمده تا لباس آبی را بر تن کند.

درخصوص نحوه جذب این بازیکن ازبکستانی، حرف و حدیث‌هایی مطرح شده است. جواد نکونام در گفت‌وگو با برنامه فوتبال برتر اعلام کرد که مذاکرات با ماشاریپوف از طریق یکی از دوستانش انجام شده و در سمت دیگر نیز مدیریت استقلال ادعا دارد که توانسته است کاپیتان ازبک‌ها را به تهران بیاورد.

اما اکنون تصویری از ماشاریپوف در کنار مدیرعامل سابق استقلال منتشر شده که در نوع خود جالب توجه است. حجت کریمی که پس از کناره‌گیری از سمت خود چندین‌بار علیه علی خطیر مدیر فعلی آبی‌ها به صحبت پرداخته و طرفین رابطه چندان خوبی ندارند، در کنار ستاره ازبکی دیده می‌شود.

1990912

نکته جالب اینکه ماشاریپوف در این تصویر همان کتی را بر تن دارد که در لحظه عقد قرارداد با استقلال پوشیده بود. حالا اینکه او چرا و به چه دلیلی با مدیرعامل سابق آبی‌ها سر یک میز نشسته مشخص نیست. شاید بعدها علت شام مشترک این بازیکن با حجت کریمی اعلام شود. البته گفته می‌شود که مکان این تصویر، در رستوران کریمی بوده و شاید این دیدار غیرمنتظره و بدون برنامه‌ریزی قبلی باشد.

دیدگاه‌ها