کد خبر : 2002214 | 25 بهمن 1402 ساعت 21:42 | 11.5K بازدید | 13 دیدگاه

خشم هواداران یووه از آلگری تا نیویورک رفت! (عکس)

برخی از هواداران یوونتوس هزینه ارسال یک پیام ویدیویی را در میدان تایمز نیویورک پرداخت کردند که در آن خواستار اخراج مکس آلگری شده بودند.

خشم هواداران یووه از آلگری تا نیویورک رفت! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس تحت هدایت آلگری با دو شکست پیاپی در سری‌آ تقریبا با اسکودتو خداحافظی کرد و حالا به جای رویای قهرمانی، بیشتر باید مراقب باشد که میلان جایگاه دومی‌اش را نگیرد. هشتگ اخراج آلگری پس از شکست خانگی 1-0 عصر دوشنبه مقابل اودینزه که باعث شد بیانکونری با وجود انجام یک بازی اضافی، هفت امتیاز از اینتر صدرنشین فاصله داشته باشد، در رسانه‌های اجتماعی در ایتالیا دوباره به جریان افتاده است. آن هم درست بعد از اینکه سرمربی بلونیایی لوح تقدیری به مناسبت 405 بازی حضور روی نیمکت یووه و تبدیل شدنش به دومین سرمربی با سابقه این تیم را در ورزشگاه آلیانز از مسئولان بیانکونری دریافت کرد.

1990969
1990970

اما انتظار نمی‌رفت که خشم هواداران یووه به قدری شدید باشد که این هشتگ به صفحه نمایش‌های غول پیکر مشهور (و البته گران‌قیمت) در میدان تایمز برسد، اما این دقیقاً همان چیزی است که با انتشار ویدیوی درخواست اخراج او در شهر نیویورک رخ داد.
در متن فرستاده شده توسط هواداران یووه آمده است: "برای اینکه یوونتوس دوباره به اوج بازگردد، راهی به‌جز اخراج آلگری وجود ندارد."

این پیام توسط دو هوادار ناشناس یووه که در فرانسه مستقر هستند امضا و فرستاده شده است. این ممکن است یک ژست افراطی به نظر برسد، اما هزینه یک پیام کوتاه ساده برای 15 ثانیه در میدان تایمز 40 دلار قیمت دارد.

دیدگاه‌ها