کد خبر : 2002340 | 26 بهمن 1402 ساعت 13:59 | 36.7K بازدید | 1 دیدگاه

چالش سخت در اولین حضور روی نیمکت

این چه زمان برخورد به رئال مادرید بود

رایو با مربی جوانش که هرگز برابر رئال برنده نشده، کار دشواری در وایکاس خواهد داشت.

این چه زمان برخورد به رئال مادرید بود

به گزارش "ورزش سه"، اینیگو پرز دیروز سرمربی جدید رایووایه‌کانو شد. این مربی در 36 سالگی اولین حضور خود را روی نیمکت یک تیم لالیگایی تجربه خواهد کرد. نیمکتی که او کاملاً آن را می‌شناسد زیرا زمانی دستیار ایرائولا در رایو وایه‌کانو بود. پرز با او به لیگ برتر و بورنموث رفت، اما به دلیل مشکلاتی که در ویزای کاری‌اش داشت، نتوانست به عنوان دستیار کار کند.

اکنون، او به رایو بازگشته، اما به عنوان مربی اول که قطعا پستی چالش برانگیز است. یکشنبه در وایکاس رایو مقابل رئال مادرید قرار خواهد گرفت. پرز زمانی که برای اتلتیک و اوساسونا بازی می‌کرد با رئال چندین بار روبرو شده اما این‌بار او به عنوان سرمربی باید رئال را متوقف کند.

1991148

پرز در پنج نوبت به عنوان بازیکن مقابل رئال مادرید قرار گرفته است، سه بار با اتلتیک و دو بار با اوساسونا. اولین بار در سال 2010 در برنابئو و آخرین‌بار در سال 2021 در پامپلونا بود. رکورد او به عنوان بازیکن مقابل رئال مادرید، چهار شکست و یک تساوی است. او در زمان بازی برای مایورکا در دسته دوم نیز با کاستیا در سال 2013 روبرو شد و 2-0 پیروز شد.

اگرچه رقیب رئال مادرید است اما معمولا تیم‌ها با تغییر مربی شوک مثبتی تجربه می‌کنند. پرز در اولین تجربه خود به بد حریفی خورده و باید دید تیمش چه نتیجه‌‎ای کسب می‌کند.

دیدگاه‌ها