کد خبر : 2002566 | 27 بهمن 1402 ساعت 11:58 | 12.4K بازدید | 2 دیدگاه

تیم امید به من شوک وارد کرد؛

برزگر: طلسم من هم شکسته می‌شود

مهاجم نساجی از چند پسته بودنش در تیم‌های اخیر و شوکی که در تیم امید به او وارد شد صحبت می‌کند و می‌گوید شک ندارد به زودی موتور گلزنی‌اش روشن می‌شود.

برزگر: طلسم من هم شکسته می‌شود

به گزارش “ورزش سه”، نساجی مازندران نیم فصل اول را با نتیجه تساوی مقابل پیکان آغاز کرد. آریا برزگر، بازیکن جوان زرشکی‌پوشان لیگ‌ برتر در این مورد به خبرنگار ما گفت: به نظرم یک بازی متعادل انجام شد و نکته زیبا آن حضور هواداران ما بود که کیلومترها راه آمده بودند و خیلی از آن‌ها پشت در مانده بودند که شرمنده‌شان شدیم. به نظرم رفته رفته همه چیز بهتر خواهد شد.

عملکرد ضعیف نساجی در نیم فصل اول هوادران این تیم را بسیار نگران کرد. او در این باره اظهار کرد: همه می‌دانیم که نساجی تیم ریشه‌دار و پرهواداری است ولی یک‌سری اتفاقات و بدشانسی‌ها مانع نتیجه‌گیری ما شد و البته مطمئنم زحمات کادرفنی و بازیکنان که برای پایان دادن به ناکامی‌ها هم قسم شده‌اند بالاخره جواب خواهند داد و نساجی روی نوار موفقیت خواهد افتاد.

این بازیکن در مورد چند پسته بودنش که در روند گلزنی‌اش تاثیر گذاشته گفت: در نیم فصل اول موقعیت‌های گلزنی زیادی برای خودم فراهم کردم، اما متاسفانه نتوانستم موفق به گلزنی شوم و فقط سه پاس گل دادم؛ ضمن اینکه من با نظر سرمربی تیم در پست‌های مختلفی بازی و سعی کردم خواسته‌های مربی را برآورده کنم و اعتراضی ندارم. فصل قبل در نفت مسجدسلیمان هم مهاجم نوک نبودم، اما آمار گلزنی‌ام در آنجا و تیم ملی امید که در پست تخصصی‌ام بازی می‌کردم، بهتر بود. به هرحال مطمئنم این طلسم خواهد شکست و روند گلزنی‌ام دوباره آغاز می‌شود.

1915487

وی در ادامه صحبت‌هایش به تیم ملی امید فلش بک زد و گفت: قبل از آمدن به نساجی اتفاقات تیم ملی امید شوک عجیبی را به من وارد کرد چراکه عملکرد خیلی خوبی داشتم، اما در تورنمنت‌های این چنینی عملکرد فردی در نظر گرفته نمی‌شود و ای‌کاش تیم نتیجه می‌گرفت. به هرحال مطمئنم اتفاقات خوبی در راه هستند.

برزگر که سابقه بازی در پرسپولیس را دارد و قبل از فصل هم ناگهان از استقلال راهی نساجی شد عنوان کرد: با توجه به سن و سالم برای خودم خیلی باارزش است که در تیم‌های پرطرفدار تجربه بازی دارم و همه‌ی این‌ها به‌خاطر لطف خدا بوده و البته اتفاقات و اهداف زیادی را هم در پیش رو دارم از جمله بازگشت به تیم‌های بزرگ و حضور در تیم ملی بزرگسالان که امیدوارم لیاقت پوشیدن پیراهنش را داشته باشم.

برزگر در پایان صحبت‌هایش افزود: هراتفاقی که رخ بدهد نساجی با وجود کادرفنی، بازیکنان و هواداران مسیرش را ادامه می‌دهد تا به موفقیت برسد. مالک و مدیرعامل باشگاه هم حامی ما هستند تا سختی‌ها را پشت سر بگذاریم و هیچ حاشیه‌ای نمی‌تواند ما را از هدف‌مان دور کند و مطمئنم روزهای خوب به زودی فرا می‌رسند.

دیدگاه‌ها