کد خبر : 2002570 | 27 بهمن 1402 ساعت 12:33 | 16.2K بازدید | 10 دیدگاه

کلانتری: سه پنالتی برای ما نگرفتند

سرمربی مس سونگون معتقد است قضاوت داوران علیه این تیم بوده است.

کلانتری: سه پنالتی برای ما نگرفتند

به گزارش "ورزش سه"، علی‌اصغر کلانتری پس حضور در مس سونگون توانست این تیم را از بحران باخت‌های پیاپی نجات دهد و در سه دیدار رسمی 2 برد خانگی و 1 تساوی خارج از خانه برای مس به‌دست آورد. گفت‌وگویی با سرمربی موفق مس سونگون داشته‌ایم که محتوای آن بیشتر گلایه‌های این سرمربی باتجربه از اتفاقات لیگ آزادگان است:

روز به روز بهتر می‌شویم
مدت کوتاهی هست که در این تیم هستم و در این مدت شرایط آب و هوایی اصلی‌ترین مانع ما برای کار تیمی بود ولی خود را توانستیم با تغییرات زیادی که در ترکیب داشتیم به شرایط بازی برسانیم و البته این تیمی که می‌بینید قطعا تمامی خواسته‌های ما نبوده و شبانه روز در حال کار هستیم تا بتوانیم مس را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

25 دقیقه تاخیر در بازی ظلم بود
در دیدار این هفته من حقیقتا دلم به حال این فوتبال سوخت. مگر می‌شود به دلیل کارهای اداری انجام نشده یک دیدار رسمی را 25 دقیقه با تاخیر آغاز کرد؟ تیم حریف شرایط را می‌دانست و نسبت به برنامه‌ای که داشت بدن‌های خود را آماده کردند ولی ما 20 دقیقه قبل از شروع بازی زمین را ترک کردیم تا برای بازی آماده شویم و بازی 45 دقیقه بعد از گرم کردن بچه‌ها آغاز شد و این در مسائل فنی تاثیرگذار است و از طرفی امکان مصدومیت برای بازیکن وجود دارد و درد من این است که ناظر بازی هم زورش به این بی‌نظمی‌ها نرسید.

1991489

3 پنالتی برای تیم ما گرفته نشد
من خوشحالم که با تلاش بچه‌ها موفق شدیم سه امتیاز این بازی را بگیریم تا الان با خیال راحت این حرف‌ها را بزنم. چرا باید در یک دیدار فوتبال سه پنالتی به نفع یک تیم گرفته نشود؟ مگر یک بازی لیگ یکی چند موقعیت می‌تواند داشته باشد که سه موقعیت آن به‌خاطر اشتباهات بسوزد؟ لیگ آزادگان تنها یک برنامه تلوزیونی دارد و در آن هم به این اشتباهات مهلک فرصت کارشناسی داده نشد و من مانده‌ام که این درد بزرگ فوتبال را کجا باید فریاد بزنیم.

به‌صورت رسمی شکایت می‌کنیم
به‌جز سه صحنه پنالتی ما در دیدار با بابلسر مشکلات داوری دیگری هم داشتیم که فقط اهل فن با بازبینی فیلم تاثیرگذاری آن در نتیجه را درک می‌کنند و ما تمامی این مستندات خود را مکتوب به فدراسیون ارسال خواهیم کرد تا حداقل در دیدارهای آتی این مسائل فاجعه‌بار به تیم ما ضربه نزد.

ناظر ویژه در چهار بازی پایانی به درد نمی‌خورد
در چهار بازی پایانی می‌خواهند برای جلوگیری از تبانی و اشتباهات عمدی و سهوی ناظر ویژه برای بازی‌ها بگذارند که این درمان درد فوتبال نیست و هر تیمی که بخواهد امتیازات را جمع کند تا اون موقع جمع کرده است و مسئولان باید از الان به فکر فوتبال پاک باشند و من نگران شرایط هستم و متاسفانه صدای لیگ یک در هیچ کجا شنیده نمی‌شود.

دیدگاه‌ها