کد خبر : 2002724 | 28 بهمن 1402 ساعت 00:55 | 17K بازدید | 73 دیدگاه

تا روزی که هستیم از نکونام حمایت می‌کنیم

هژبری: نان برخی در اختلاف بین خطیر و نکونام است

معاون ارتباطات استقلال می‌گوید که برخی نان خودشان را در اختلاف بین خطیر و نکونام می‌بینند.

هژبری: نان برخی در اختلاف بین خطیر و نکونام است

به گزارش "ورزش سه"، مهدی هژبری معاون ارتباطات و رسانه باشگاه استقلال در گفتگو با برنامه شب‌های فوتبالی گفت: با اطمینان به شما و هواداران محترم می‌گویم که در باشگاه استقلال حتی یک نفر نیز وجود ندارد که خواهان نتیجه نگرفتن کادرفنی و این تیم باشد. از روز اول مدیریت استقلال به طور کامل از کادرفنی حمایت کرده است. آقای خطیر به آقای نکونام گفتند شما نتیجه هم نگیرید ما از شما حمایت می‌کنیم.

او گفت: هر چند که نگاه آقای خطیر این بود که این تیم می‌تواند قهرمان شود ولی در آن جلسه نیز گفتند اگر تیم پنجم یا چهاردهم هم شود، ما حمایت می‌کنیم. در جلسه‌ای، به نکونام گفتم این تیم قطعا قهرمان می‌شود. چون اولا شما سرمربی تیم هستید، دوما آقای خطیر مدیرعامل است و سوما همین بازیکنان استقلال را بدون باخت قهرمان کردند.

وی در مورد اینکه ناراحتی نکونام بابت چه موضوعاتی است، گفت: مشکل ما این است که برخی نان خودشان را در اختلاف این دو نفر می‌بینند. افرادی که به کمپ استقلال نزدیک شده‌اند و طوری وانمود می‌کنند که انگار همه در استقلال با هم دشمن هستند. سرمربی تیم را تحریک می‌کنند تا علیه باشگاه مصاحبه کند.

ویدئو: 324911

او درخصوص اینکه منظورش چه افرادی است، گفت: اجازه دهید مسائل درون خانواده را نشکافم و فقط چند نکته را به هواداران بگویم. تا روزی که در این باشگاه هستم، تمام توانم را می‌گذارم تا از سرمربی استقلال حمایت کنم. همانطور که در اصفهان احساس کردم به آقای نکونام اهانت شده، از ایشان حمایت کردم و وظیفه‌ام بوده تا همین کار را انجام دهم و هیچ منتی نیست. تا روزی که ایشان سرمربی استقلال است ما موظفیم از ایشان حمایت کنیم و تا روزیکه من در باشگاه هستم، این کار را انجام می‌دهم.

هژبری افزود: واقعیت این است یک سری افراد از نزدیک شدن خطیر و نکونام به هم و برگزاری جلسه بین این دو نفر می‌ترسند. نگران هستند که در این جلسات حقایق برملا شده و دروغ‌هایی که انتقال داده‌اند مشخص شود. این افراد هستند که ایجاد سوءتفاهم می‌کنند و متأسفانه باعث می‌شوند سرمربی استقلال صحبت‌هایی را بیان می‌کند که در شان خودشان نیست.

معاون ارتباطات استقلال گفت: چه زمانی مدیریت علیه کادرفنی اقدام کرده است؟ اگر باشگاه به دلیل برخی معذوریت‌ها نمی‌تواند لیست کادرفنی را جذب کند، دلیلی بر دشمنی نیست بلکه ما تلاش خودمان را کردیم. تردید نکنید که برای جذب بازیکنان تلاش شده است. مشکل ما همین است که یک سری مسائل به ایشان بازگو نمی‌شود و اتفاقات بدی رخ می دهد. ما سال‌هاست که در فوتبال هستیم و به جرئت می‌توانم بگویم که در تمام این سالها ندیدم یک سرمربی اینگونه به مدیرعامل و ارکان باشگاه حمله کند.

وی اضافه کرد: آقای عابدینی چند روز پیش در مصاحبه‌ای گفت که آقای خطیر باتجربه عمل کرده و آقای فتح الله زاده نیز همینطور. حالا شما تصور کنید که آقای خطیر نیز می‌خواست به همین شکل جواب بدهد. آن زمان در استقلال سنگ روی سنگ بند نمی‌شد. هدف قهرمانی و موفقیت استقلال و خوشحالی هواداران است. ما بازی را می‌بریم ولی فرصت خوشحالی کردن به هواداران را نمی‌دهیم.

1966538

او گفت: یک سری جمله‌ها در کنفرانس استفاده شد که این صحبت‌ها در شان نیمکتی که زنده یاد ناصر حجازی و زنده یاد پورحیدری روی آن نشسته‌اند، نیست. اینکه بگوییم یکی بی سر و پاست و نمی‌دانیم از کجا آمده است. بعید می‌دانم منظور آقای نکونام از "بی سروپا" بنده باشم ولی اگر منظور ایشان من است، سه عضو تیم رسانه‌ای ایشان خبرنگار و عکاس من بوده اند و آنها می‌توانند بگویند من از کجا آمده ام و من را معرفی کنند.

هژبری گفت: من در سال 78 سردبیر روزنامه اخبار ورزشی بوده‌ام. بله من برای تیم ملی گل نزدم چون فوتبالیست نبوده ام. من نیز در حیطه خودم به اندازه خودم کم یا زیاد، درست یا غلط، ضعیف یا قوی زحمت کشیده ام. ولی ادبیات ما، شخصیت ما را خراب می‌کند. بخدا این آدم‌ها به جواد نکونام ظلم می‌کنند. این لطف نیست که یک سری آدم‌ها با ادبیات ناپسند یک سری حرف‌ها بزنند بعد اینها به آقای نکونام وصل شود و فکر کنند ایشان این کارها را کرده است. من از آقای نکونام خواهش می کنم بخاطر هواداران، رویه‌اش را تغییر دهد. ایشان سرمربی استقلال است و من نیز معاون باشگاه. همه وظیفه داریم که به استقلال کمک کنیم. این مسیر به جای خوبی ختم نمی‌شود.

معاون ارتباطات استقلال در مورد اینکه انتظارات نکونام برای نقل و انتقالات زمستانی برآورده شد یا خیر، گفت: نه من مطمئنم که آقای نکونام دوست داشت تیمش بیشتر از این تقویت شود ولی آنچه در توانمان بود، انجام دادیم. من فکر می‌کنم با جذب ماشاریپوف، بازگرداندن سیلوا و آمدن فخرالدینی، نقل و انتقالات ضعیفی نداشتیم.

دیدگاه‌ها