کد خبر : 2002843 | 29 بهمن 1402 ساعت 02:45 | 22K بازدید | 9 دیدگاه

روز از نو، روزی از نو برای اومتیتی؛

مدافع سابق بارسلونا باز هم مصدوم شد

ساموئل اومتیتی، مدافع فرانسوی لیل، با مصدومیت سختی روبرو شده است.

مدافع سابق بارسلونا باز هم مصدوم شد

به گزارش "ورزش سه"، ساموئل اومتیتی، مدافع سابق تیم ملی فرانسه که سابقه بازی در بارسلونا و لیون را داشت، از آغاز فصل جدید به لیل رفته تا دوباره شرایط خودش را بازیابی کند و به سطح اول فوتبال برگردد اما اکنون پس از انجام 6 بازی در لیگ فرانسه، باشگاه لیل اعلام کرد که او به دلیل مصدومیت از ناحیه زانوی چپ خود تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت.

این باشگاه مدت غیبت و دوران نقاهت مهاجم 30 ساله خود را اعلام نکرده، ولی آنطور که مشخص است می‌تواند فصل را به پایان برساند. پائولو فونسکا، سرمربی پرتغالی لیل، هم در نشست خبری دیدار مقابل لوهاوره در هفته بیست و دوم لیگ یک فرانسه گفت: اکنون او باید ریکاوری کند و فکر می‌کنم، فرصت بازگشت برای او وجود دارد. زمان زیادی می‌برد اما نسبت به بازگشتش امیدوار هستم.

1940274

لیل با 35 امتیاز در رده پنجم قرار دارد و با 3 امتیاز کمتر از موناکو که در رده سوم است، سعی دارد هر طور که شده جواز حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده را کسب کند. اومتیتی نیز پس از مصدومیتی که در دوران حضورش در بارسلونا تجربه کرد، روند ضعیفی داشت تا اینکه فصل گذشته در لچه توانست فرم خوب خود را بازیابی کند، ولی در شرایطی که از اینتر و آاس رم پیشنهاد داشت، تصمیم گرفت به کشورش بازگردد.

دیدگاه‌ها