کد خبر : 2002857 | 28 بهمن 1402 ساعت 18:03 | 57K بازدید | 28 دیدگاه

این صلاح بود، او بازگشت

کلوپ به نمایش فرعون لبخند می‌زند

محمد صلاح در بازگشت به ترکیب لیورپول یک نمایش بی‌نظیر دیگر داشت و کلوپ و هواداران لیورپول را مبهوت خودش کرد.

کلوپ به نمایش فرعون لبخند می‌زند

به گزارش "ورزش سه"، صلاح قبل از ملحق شدن به تیم ملی مصر برای حضور در جام ملت‌های آفریقا در اوج آمادگی بود و در آخرین بازی خود برای قرمزها نیز فوق العاده درخشید. او به تیم ملی کشورش رفت و در رقابت‌ها مصدوم شد تا دوباره به لیورپول برگردد. 

جدایی محمد صلاح از تیم ملی مصر در میانه جام ملت‌های آفریقا ‏او را با جنجالی بزرگ مواجه کرده بود. افکار عمومی مصر از ترک زودهنگام تیم ملی ‏کشورشان توسط صلاح ناراحت بوده و او را به نداشتن عرق ملی متهم می‌کردند. ‏

1991859

صلاح اما ترجیح می‌داد منتظر احتمال صعود مصر به مراحل بالاتر جام ملت‌ها نماند و ‏درمان و ریکاوری را در لیورپول دنبال کند. از قضا مصر توان صعود به مراحل بالاتر را ‏نداشت و از دور رقابت‌ها حذف شد. ‏

سه روز بعد از بازگشت صلاح به لیورپول، آر ام سی اسپورت گزارش داد که ستاره ‏مصری برای اولین‌بار در تمرین لیورپول شرکت کرده و البته در تمرین گروهی شرکت ‏نداشته بلکه در حاشیه تمرین به‌صورت انفرادی تمرین کرده است. ‏تصویری که از این ستاره مصری در تمرین امروز ‏منتشر شده او را در حال دویدن روی چمن نشان می‌دهد تا خشم مصری‌ها بیشتر شود.

1991903

بعد از مدتی ریکاوری، او بالاخره امروز وارد فهرست قرمزها شد و امروز بازی با برنتفورد را از روی نیمکت شروع کرد ولی با مصدومیت ژوتا در دقیقه 44 وارد زمین شد.

1991905

صلاح نیامده درخشش را از سر گرفت. او در دقیقه 55 توانست به مک آلیستر پاس گل بدهد و در دقیقه 68 نیز توانست خودش گلزنی کند. یک گل و یک پاس گل تا دقیقه 79 بازی که کمک کرده لیورپول 3-1 پیش بیفتد.

در دقیقه 55 پاس صلاح در درون محوطه جریمه به مک آلیستر رسید و ضربه نوک پای ستاره آرژانتینی به گل دوم لیورپول تبدیل شد.

1991904
1991901

دقیقه 68 کلهر توپ را بلند ارسال کرد و در میانه زمین داروین با سر توپ را به صلاح رساند. ستاره مصری به سرعت خود را به توپ رساند و در جدال با مدافع حریف یک ضربه فنی تماشایی به توپ زد تا دروازه برنتفورد برای سومین بار باز شود.

1991908

صلاح حالا با 15 گل و 9 پاس گل توانسته روی 24 گل لیورپول در فصل جاری تاثیرگذار باشد که بیشتر از هر بازیکن دیگری در لیگ برتر بوده است.

در مجموع همه رقابت‌ها، او در 28 بازی 19 گل زده و 10 پاس گل داده تا از هر نظر بهترین بازیکن قرمزها باشد.

دیدگاه‌ها