کد خبر : 2002939 | 29 بهمن 1402 ساعت 04:45 | 53.9K بازدید | 23 دیدگاه

آقای گل پرسپولیس 43 ساله شد

شاید باورتان نشود اما محسن خلیلی تنها 43 سال دارد.

آقای گل پرسپولیس 43 ساله شد

به گزارش "ورزش سه"، بیش از ده سال از آویختن کفش‌ها و بوسه محسن خلیلی بر چهار گوشه زمین می‌گذرد اما هواداران پرسپولیس و فوتبال ایران، به خوبی این مهاجم چارچوب‌شناس را به خاطر دارند و هرجا که سخنی از شم گلزنی به میان بیاید، به سرعت نام او را هم در کنار مهاجمان تیزچنگ و فرصت‌طلب می‌گذارند.

محسن خلیلی از اواخر دهه 1370 در تیم فوتبال سایپا حضور داشت اما در لیگ پنجم و ششم آوازه شهرت او به گوش همه دنبال‌کنندگان لیگ برتر خلیج فارس رسید. بازیکنی که یکی از عوامل قهرمانی تیم علی دایی بود و با درخشش در مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی، نگاه مدیران پرسپولیس را به خود خیره کرد و 24 تیر 1386 در انتقالی داغ به پرسپولیس پیوست تا شاگرد افشین قطبی شود.

1488893

خلیلی ستاره پرسپولیس در لیگ هفتم و چه بسا مهمترین عامل قهرمانی قرمزها بود که در یک فصل 18 گل به ثمر رساند و بعد از سال‌ها کفش طلا را به نام مهاجمی از پرسپولیس کرد. او از همان بازی نخست با صنعت نفت تا دیدار نهایی برابر سپاهان دروازه حریفان را نشانه گرفت و در نهایت آقای گلی را به دست آورد.

از بین این 18 ضربه طلایی، دو شوت دروازه استقلال را هدف گرفت تا خلیلی «محسن رفت و برگشت» سکوهای سرخ شود. گل خلیلی در بازی رفت با یک ضربه سر به ثمر رسید و در بازی برگشت نیز با یک فرار استثنایی و ضربه شبیه به چیپ، دروازه وحید طالبلو را گشود.

محسن خلیلی با خوشحالی‌های گل جذاب و منحصربفردش در ذهن هواداران پرسپولیس مانده و البته حسرت آنها مصدومیت او در اردوی تیم ملی است که پرسپولیس را از داشتن گلزنی بالفطره محروم کرد. شاید اگر آن مصدومیت تلخ نبود، سرنوشت پرسپولیس از سال 1387 تا 1394 به شکل دیگری رقم می‌خورد.

آقای گل پرسپولیس، چند روز پیش شمع تولد 43 سالگی خود را فوت کرد و چه باورنکردنی که حدود ده سال از خداحافظی این بازیکن می‌گذرد. بازیکنی که در اوایل دهه نود از فوتبال کنار رفت اما در یک بازی خیریه برای یادبود زنده یاد هادی نوروزی در سال 1394 رسما با فوتبال وداع کرد.

دیدگاه‌ها