کد خبر : 2002979 | 29 بهمن 1402 ساعت 09:21 | 7.5K بازدید | 2 دیدگاه

اعتراف انریکه: با خوش شانسی برنده شدیم!

لوئیس انریکه، سرمربی پاری سن ژرمن، از پیروزی تیمش برابر نانت خوشحال است.

اعتراف انریکه: با خوش شانسی برنده شدیم!

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و دوم لیگ یک فرانسه در دیداری حساس و تماشایی روبروی نانت قرار گرفت و موفق شد با دو گل برابر این تیم به پیروزی برسد. 

لوکاس هرناندز روی پاس گل مارکینیوس گل اول تیمش را وارد دروازه حریف کرد و کیلیان امباپه هم در دقیقه 78 موفق شد از روی نقطه پنالتی گل دوم تیمش را به ثمر برساند تا سه امتیاز دیگر را به دست آورند و اختلاف‌شان در صدر جدول را حفظ کنند. 

انریکه پس از پایان این بازی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: «این دیدارها همیشه سخت است. وقتی تیمی فضا را کاهش می‌دهد، از نظر جسمی سرحال است و انگیزه بسیاری دارد کار سخت می‌شود. در نیمه اول ما خیلی سرحال یا خیلی روان بازی نکردیم و تاوان این اتفاق را دادیم. 

1984307

اما فکر می‌کنم پس از آن توانستیم حریف را به زانو دربیاوریم و با کمی خوش شانسی در نیمه دوم گل زدیم. جو ورزشگاه هم فوق‌العاده بود و برای ما خیلی مهم بود که بتوانیم سه پیروزی از این سه دیدار کسب کنیم و همچنان در صدر جدول بمانیم. 

چیزی که ما بسیار به دنبال آن هستیم این است که در فاز هجومی روان بازی کنیم. من فکر می‌کنم ما در پرسینگ خیلی خوب هستیم، خصوصا وقتی توپ را از دست می‌دهیم. در آخر حقیقت این است که همیشه باید راهی برای ارائه واکنش درست پس از یک بازی مهم در لیگ قهرمانان پیدا کرد. اما این تیم نشان داد که متعهد و قابل اعتماد است.»

دیدگاه‌ها