کد خبر : 2003066 | 29 بهمن 1402 ساعت 16:22 | 8K بازدید | 45 دیدگاه

مقابل آنها خیلی خوب دفاع کردیم

حسین شنانی: موقعیتی به استقلال ندادیم

حسین شنانی می‌گوید استقلال بدون موقعیت صنعت نفت را شکست داد.

حسین شنانی: موقعیتی به استقلال ندادیم

به گزارش "ورزش سه"، صنعت نفت آبادان که با هدایت سهراب بختیاری‌زاده وارد نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر شده است، در هفته شانزدهم در ورزشگاه آزادی میهمان استقلال بود و با یک گل در این مسابقه شکست خورد.

حسین شنانی در خصوص این بازی به خبرنگار ما گفت: بازی خیلی سختی بود. می‌دانستیم با یک تیم قوی و مدعی بازی داریم که قهرمان نیم فصل شده و کار دشواری در آزادی خواهیم داشت اما با این حال در نیمه اول بازی را مدیریت کردیم و اجازه ندادیم استقلال ضربه‌ای به چارچوب بزند. به‌جز موقعیت دقیقه ۴۵ که دفاع‌مان به خوبی آن توپ را درآورد، موقعیتی به استقلال ندادیم. در‌ نیمه دوم تمرکزمان را از دست دادیم و در شروع کار تیم بزرگ استقلال به ما ضربه زد. موقعیت هم داشتیم اما استفاده نکردیم و در نهایت بازی را واگذار کردیم.

او سپس در خصوص تغییرات صنعت نفت در نیم فصل عنوان کرد: از همینجا از کادرفنی قبلی و در راس آنها آقای ویسی تشکر می‌کنم که در نیم فصل اول با تمام کم و کاستی‌ها تیم را سر و سامان دادند اما ما باید نیم فصل اول را فراموش کنیم. در حال حاضر کادرفنی جدید و در راس آنها آقای سهراب بختیاری‌زاده از نظر دفاعی به تیم یک شکل منظمی داده‌اند و همه دیدند که خیلی خوب توانستیم مقابل تیم بزرگ استقلال دفاع کنیم.

شنانی با تمجید از سهراب بختیاری‌زاده ادامه داد:
آقا سهراب از نظر فنی خیلی قابل احترام هستند و در یک هفته‌ای که با ایشان کار کردیم، در ساختار دفاعی خیلی پیشرفت داشتیم و نظم خوبی در تیم حاکم شده است.  مطمئنا با آقا سهراب حرف‌های زیادی خواهیم داشت و انشالله بتوانیم از این شرایطی که هستیم، خارج شویم.

این بازیکن با اشاره به مسابقات پیش روی صنعت نفت اظهار داشت: در این سه هفته با رقبای مستقیم‌مان بازی داریم  و اگر تلاش‌مان را دو برابر کنیم، می‌توانیم در این سه هفته برابر فولاد، پیکان و نساجی امتیازات لازم را بگیریم. مطمئنا آقا سهراب در طول این هفته برنامه‌هایی برای دفاع و حمله تیم خواهند داشت و انشالله بتوانیم با تمام قوا وارد مسابقات شویم‌. انشالله خدا کمک کند و ما هم تلاش‌مان را دو برابر می‌کنیم تا اتفاقات خوبی رخ بدهد.

1740964

او در خصوص تمرینات صنعت نفت در نیم فصل و دیر اضافه شدن سهراب بختیاری‌زاده به این تیم گفت: ما در این مدت تمرینات‌مان را زیر نظر مربی بدنساز تیم انجام دادیم و به اردو هم رفتیم و تمرینات خوبی انجام دادیم اما سایر مسائل به مدیریت برمی‌گردد. در هر صورت خدا را شکر سرمربی مشخص شد و انشالله از این هفته با قدرت‌تر از همیشه کار می‌کنیم.

شنانی در واکنش به سوالی درباره دلایل عدم نتیجه‌گیری نفت در نیم فصل اول گفت: مشکلات زیادی وجود دارد که باید از ریشه حل شوند اما الان وقت صحبت در این باره نیست. تیم‌های بزرگ حاشیه زیاد دارند و صنعت نفت هم یکی از تیم‌های بزرگ و باسابقه لیگ برتر است. در هر صورت ما باید در نیم فصل دوم تلاش‌مان را دو برابر کنیم، چون واقعا کار سخت است. انشالله بتوانیم دل خانواده‌هایمان و مردم آبادان را شاد کنیم.

بازیکن صنعت نفت همچنین در مورد شرایط نامطلوب تیم‌های خوزستانی گفت: این موضوع به مدیریت و ساختار فوتبال خوزستان برمی‌گردد اما انشالله هر سه نماینده تا آخر فصل به شرایط خوبی برسند و رتبه‌های تک رقمی کسب کنند.

او در پاسخ به این سوال که آیا صنعت نفت می‌تواند در لیگ برتر بماند گفت: صد درصد. مطمئنم بچه‌ها با تمام توان‌شان تلاش می‌کنند تا امتیازات لازم را جمع کنیم. درست است که کار سخت است اما ما می‌توانیم انجامش بدهیم.

شنانی در پایان عنوان کرد: روز پنج‌شنبه بازی حساسی داریم و از هواداران می‌خواهم ورزشگاه را پر کنند. سه امتیاز این بازی خیلی مهم است و انشالله در کنار ما باشند تا از سد فولاد بگذریم.

دیدگاه‌ها