کد خبر : 2003137 | 29 بهمن 1402 ساعت 22:36 | 20.3K بازدید | 20 دیدگاه

دیدار پرز و لاپورتا در ال‌کلاسیکوی بسکتبال (عکس)

خوان لاپورتا و فلورنتینو پرز، روسای باشگاه‌های بارسلونا و رئال مادرید بار دیگر در سالن ورزشی خوزه ماریا مارتین کارپنا با هم دیدار کردند.

دیدار پرز و لاپورتا در ال‌کلاسیکوی بسکتبال (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، امشب بارسلونا و رئال مادرید در سالن بسکتبال خوزه ماریا مارتین کارپنا، ال‌کلاسیکوی بسکتبال را برگزار کردند. طبق رسم هر سال مدیران دو باشگاه در ورزشگاه حاضر شدند. لاپورتا و پرز هر دو در سالن حضور داشتند تا پیروزی تیم‌شان را از نزدیک ببینند.

این اولین باری است که هر دو از زمان دیدارشان در فینال سوپرکاپ در تاریخ ۱۵ ژانویه در ریاض، پایتخت عربستان سعودی، یکدیگر را می‌بینند. البته صندلی‌های آن‌ها در سالن کنار یکدیگر نبود اما عکسی که از درون راهروها منتشر شده، نشان  می‌دهد که آنها با یکدیگر دیدار داشته‌اند.

آئودی نوریس، بازیکن سابق بارسلونا، در صفحه‌اش در اکس (توییتر سابق) عکسی در کنار پرز و لاپورتا منتشر کرده و نوشته: «بهترین چیز‌ درباره ورزش این است که می‌توانی در کنار دوستان از آن لذت ببری.»

1992356

رابطه پرز و لاپورتا در طول این سال‌ها همواره بالا و پایینی‌هایی داشته است و هر دو برای منافع باشگاه‌هایشان کار کرده‌اند اما آنها برای ماجرای سوپرلیگ کاملا متحد و در کنار یکدیگر هستند و همین مورد باعث دوستی آنها شده است.

دیدگاه‌ها