کد خبر : 2003200 | 30 بهمن 1402 ساعت 08:22 | 11.3K بازدید | 61 دیدگاه

مهاجری و دلتنگی برای بازگشت به لیگ برتر

سرمربی اسبق تیم‌های لیگ برتری اکنون برای بازگشت دوباره روزشماری می‌کند.

مهاجری و دلتنگی برای بازگشت به لیگ برتر

به گزارش “ورزش سه”، رضا مهاجری که تجربه سرمربیگری در تیم‌های لیگ برتری نساجی، پدیده مشهد، نفت مسجدسلیمان و … را در کارنامه دارد اکنون چالشی بزرگ را با خیبر خرم آباد دنبال می‌کند و امیدوار است این تیم هیجان‌انگیز را به لیگ برتر بیاورد.

خیبر خرم‌آباد که طی فصول اخیر بارها در تلاش برای حضور در سطح اول فوتبال ایران بود، در نهایت در گام آخر برای رسیدن به این هدف کم آورد تا هواداران پرشور این تیم با حسرت ادامه‌داری مواجه باشند.

آنها در این فصل رضا مهاجری را روی نیمکت خود دارند و امیدوار با سود بردن از تجربه این سرمربی به هدف خود نزدیک شوند. او پیش از این با سیاه‌جامگان مشهد موفق به صعود به لیگ برتر شده و باید دید بعد از نزدیک به یک دهه قادر خواهد بود این اتفاق را این‌بار با خیبر خرم آباد تکرار کند یا خیر.

رضا مهاجری اکنون با اختلاف ۵ امتیازی از جدی‌ترین مدعی به عنوان یکی از شانس‌های برتر صعود به لیگ برتر خیبر را معرفی کرده و در کنار چادرملو در کورس قرار دارد، پانزده هفته پرماجرای دیگر را پیش‌روی خود می‌بیند تا بتواند بار دیگر به لیگ برتر بازگردد.

تیم او اما طی ۱۹ بازی کاملا امیدوارکننده ظاهر شده و با دستیابی به ۱۴ برد و به عنوان برترین خط هجومی و دفاعی لیگ، شانس زیادی برای دست‌یابی به صعود شکل داده و باید دید در ادامه مسیر شرایط به چه شکل خواهد بود.

دیدگاه‌ها