کد خبر : 2003335 | 30 بهمن 1402 ساعت 19:37 | 48.5K بازدید | 54 دیدگاه

ایران هم مانوئل نویر دارد (عکس)

پیام نیازمند در آخرین تمرین سپاهان پیش از سفر به عربستان سعودی قاب جالبی خلق کرد.

ایران هم مانوئل نویر دارد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال سپاهان اصفهان در حالی آخرین تمرین خود پیش از سفر به عربستان برای بازی با الهلال را در ورزشگاه نقش‌جهان برگزار کرد که هواداران این تیم همچنان شکست در بازی رفت را باور نمی‌کنند.

سپاهان که توانسته بود حتی با یک یار کمتر نمایش قابل تحسینی برابر پرمهره‌ترین تیم آسیا ارائه کند، با وجود درخشش نیازمند در چندین صحنه، در نهایت برابر رقیب پرافتخار خود مغلوب شد.

نیازمند که در بازگشت از جام قهرمانی آسیا با وجود بازی نکردن در این تورنمنت شرایط آمادگی خوبی مقابل الهلال داشت، فرصتی برای نمایش مهارت خاص خود در جمع کردن پشت دفاع تیمش را مقابل الهلال به‌دست نیاورد و دلیل آن پایین بازی کردن خط دفاعی سپاهان در اثر فشار الهلال بود.

1992651

مهارتی که او را با تعداد زیادی از گلرهای لیگ متمایز کرده، همین تسلط روی بازی با پا و خروج‌هایی به عنوان سوئیپر است که سرآمد گلرهای جهان در این زمینه، مانوئل نویر آلمانی است.

پیام در تمرین امروز طلایی‌پوشان این نقطه قوت را بار دیگر به رخ کشیده و البته از دید عکاس این باشگاه هم دور نمانده است. توانایی‌ای که باعث شده مورایس هم بر اساس آن کمی آزادانه‌تر از مدافعین تیمش بخواهد در بازی‌های لیگ برتری، در حملات شرکت کنند.

دیدگاه‌ها