کد خبر : 2003727 | 02 اسفند 1402 ساعت 13:27 | 237.5K بازدید | 78 دیدگاه

درخشش رقیب احتمالی سردار و طارمی

‌یک ایرانی موشک نقطه زن لیگ بلژیک

ستاره آلمانی-ایرانی یونیون سن ژیلوا بیشتر از هر بازیکن دیگری در لیگ بلژیک، شوت‌هایش داخل چارچوب بوده است.

‌یک ایرانی موشک نقطه زن لیگ بلژیک

به گزارش ورزش سه، دنیس اکرت به عنوان یک چهره دو تابعیتی که این روزها در بلژیک مشغول بازی است از لحاظ آماری یکی از ستارگان این لیگ بوده و آمارش منجر شده تا الکساندر بلسین روی این بازیکن حساب ویژه‌ای باز کند. او با قدرت فیزیکی و همچنین سرعت بالای خودش در دوئل‌ها دست بالا را دارد و در ضربات خود دقت بالایی دارد که باعث شده دنیس اکرت قطعه جدانشدنی پازل تاکتیکی این تیم باشد.

یونیون سن ژیلوا در خط حمله، 7 بازیکن توانمند دارد و این اتفاق باعث شد تا بلسین بازیکنان تیمش را بر حسب مسابقات اروپایی و لیگ بلژیک تقسیم بندی کند. یونیون با 62 امتیاز و تنها تجربه دو شکست در میان 26 بازی از لیگ، توانسته مدعی اصلی قهرمانی در این میان باشد.

دنیس با 6 گل و 2 پاس گل در جدول گلزنان این لیگ نفر پانزدهم است اما در بسیاری از پارامترهای آماری شرایط قابل توجهی دارد. در این فصل طبق آمار FBREF، او 68 بار اقدام به شوت‌زنی کرده که آمار 89 درصد شوت‌های او داخل چارچوب بوده و بالاترین میزان دقت را در میان تمام ستارگان این لیگ دارد!

او در هر بازی از لیگ بلژیک به طور میانگین در طول 90 دقیقه، 4.26 شوتش داخل چارچوب بوده تا یک چهره شاخص باشد. دنیس در میان بازیکنان زردپوش یونیون یک ستاره مهم بوده و توانایی فنی او عاملی بوده که دنیس را بازیکن اصلی این تیم کرده است. اکرت امیدوار است تا بتواند در ادامه این مسیر بتواند هم برای بازگشت به تیم ملی ایران به شرایط ایده‌آل برسد و او که پیشتر در سلتاویگو هم بازی کرده، قصد دارد شرایط را برای بازگشت به 5 لیگ معتبر اروپا مهیا کند.

1993238

اکرت 27 ساله که در آکادمی گلادباخ و کلن فوتبالش را شروع کرد و دوران حرفه‌ای خود را در تیم دوم گلادباخ شروع کرد. پس از آن هم در سال 2017، به سلتای بی پیوست و عملکردش موجب شد تا با نظر کادرفنی اهالی بالایدوس به تیم اصلی برود. دنیس در تیم اصلی 9 بازی انجام داد و پس از مدتی به اکسلسیور قرض داده شد تا برای این تیم هلندی، 2 گل به ثمر رساند.

دنیس پس از حضور کوتاه در اسپانیا و هلند، به آلمان برگشت تا این بار در اینگولشتات بازی کند که نمایش خوبی از خود ارائه داد تا شرایط را برای انتقال به بلژیک مهیا کند که این موضوع سبب شده تا در ادامه مسیر روبه رشد خود به فکر حضور دوباره در 5 لیگ معتبر اروپایی باشد.

دیدگاه‌ها