کد خبر : 2003854 | 02 اسفند 1402 ساعت 22:21 | 42K بازدید | 66 دیدگاه

شما باید بازیکنان را درک کنید؛

واکنش سرپرست تراکتور به درگیری شجاع با خبرنگاران

سرپرست تراکتور پس از درگیری لفظی شجاع با خبرنگاران از این بازیکن دفاع کرد.

واکنش سرپرست تراکتور به درگیری شجاع با خبرنگاران

به گزارش "ورزش سه"، پس از درگیری لفظی شجاع خلیل‌زاده با خبرنگاران و در شرایطی که اعضای تیم تراکتور این بازیکن را از میکسدزون خارج می‌کردند، سعید مظفری‌زاده، سرپرست تراکتور، در میان خبرنگاران حاضر شد و درباره رفتار این بازیکن صحبت کرد.

مظفری‌زاده خطاب به یکی از خبرنگاران گفت: شما همین الان دارید قضاوت می‌کنید. شما جایگاه خبرنگاری‌ات را فراموش کردی. شما داری کارشناسی می‌کنی‌. شما باید این طرف بایستی. شما به جای اینکه خبر بگیری، نظر می‌دهی و نظرت را به مخاطب دیکته می‌کنی.

او در واکنش به این جمله که احترام باید متقابل باشد، گفت: احترام باید متقابل باشد اما اینکه دوست عزیزمان می‌خواهد نظرش را به مردم دیکته کند و از طریق رسانه‌اش بگويد فلانی مقصر است، درست نیست. اصول مصاحبه اینطور نیست.

ویدئو: 325315

مظفری‌زاده افزود: سعی کنید شأن دو طرف حفظ شود. شما سوال کنید و شاید نظر او با نظر شما یکی نباشد. اجازه بدهید نظرات گرفته شود. مردم از بیرون قضاوت می‌کنند.

او در پایان در واکنش یکی از خبرنگاران که صحبت‌های شجاع را بازگو کرد، گفت: شما شرایط بازیکنان را درک کنید. ما از یک بازی سنگین آمده‌ایم و در این شرایط باید یکدیگر را درک کنیم. هیچکس به رسانه توهین نمی‌کند اما این احترام باید متقابل باشد. ما به شما احترام می‌گذاریم و خواهشا شما هم احترام بگذارید.

دیدگاه‌ها