کد خبر : 2003867 | 02 اسفند 1402 ساعت 23:16 | 19.1K بازدید | 99 دیدگاه

پیوستن من به بارسلونا عجیب بود!

مسی: قهرمانی جام جهانی را خدا مقدر کرده بود

لیونل مسی می‌گوید قهرمانی آرژانتین در جام جهانی را خدا مقدر کرده بود.

مسی: قهرمانی جام جهانی را خدا مقدر کرده بود

به گزارش "ورزش سه"، امروز مستند «جام جهانی مسی، ظهور یک افسانه» از اپل تی‌وی پلاس پخش شد. از همان دقایق اولیه منتشر شدن این مستند، هواداران لیونل مسی برای دیدن آن به اپل تی‌وی هجوم بردند.

قسمت‌های این مستند بخش‌های جالبی دارد که بلافاصله پس از پخش در فضای مجازی وایرال شدند. از صحبت‌های مسی درباره ورودش به بارسلونا و قهرمانی در جام جهانی، تا صحبت ستاره‌های تیم ملی آرژانتین درباره تلاش برای قهرمانی به همراه مسی.

1993379

در بخشی از این مستند مسی درباره پیوستن به بارسلونا می‌گوید: «زمانی که به بارسلونا پیوستم، ابتدا کمی عجیب بود. احساس ناشناخته و عجیبی داشتم. اما پس از اینکه به ساختمان بارسا رسیدم و آنها به من لباس دادند تا آن را بپوشم و تمرین کنم، آن حرکت کوچک تفاوت بزرگی برای من ایجاد کرد.»

او درباره قهرمانی در جام جهانی ۲۰۲۲ گفت: «خداست که این چیزها را رقم می‌زند و آنچه برای شما نوشته است محقق خواهد شد. تمام دوران حرفه‌ای خودم را صرف تلاش برای بردن جام جهانی کردم. قهرمانی در جام جهانی یکی از رویاهای من بود. من فقط یک پسر اهل روساریو هستم که عاشق بازی کردن فوتبال است.»

1993378

در بخش دیگری آنخل دی‌ماریا از تلاش برای بردن جام جهانی برای مسی می‌گوید: «جام جهانی بیشتر برای مسی بود تا ما. من می‌خواستم جام جهانی را برای مسی ببرم. به خودم اهمیت زیادی نمی‌دادم و فقط برای او می‌خواستم.»

امیلیانو مارتینز هم درباره مسی می‌گوید: «ما مسی را رهبر خود می‌بینیم. او توسط مبارزان احاطه شده است انزو، دی‌پل، همه ما برای مسی می‌جنگیم. اگر او بازی بدی داشته باشد، از او حمایت خواهیم کرد. این تفاوت ما با تیم‌های قبلی آرژانتین است.»

دیدگاه‌ها