کد خبر : 2003868 | 02 اسفند 1402 ساعت 23:32 | 18.1K بازدید | 21 دیدگاه

موناکو در راه پی‌اس‌جی: خریدار عربستانی در فرانسه!

یک شاهزاده عربستانی علاقه‌مند به خرید باشگاه موناکو در آینده نزدیک است.

موناکو در راه پی‌اس‌جی: خریدار عربستانی در فرانسه!

به گزارش "ورزش سه"، موناکو مدتی است که توسط مالکان فعلی برای فروش در دسترس قرار گرفته است. و حالا به گفته برخی رسانه‌ها از سوی یکی از شاهزاده‌های سعودی، برای خرید این باشگاه علاقه نشان داده است. مجری برنامه تلویزیونی فرانسوی ت‌ و 5 فرانسه درباره علاقه به خرید موناکو گفت: "یک اتفاق بزرگ در دنیای فوتبال در حال رخ دادن است و از پشت پرده و از منابع موثق خبر می‌رسد که یک شاهزاده عربستانی در فکر خرید باشگاه موناکو است."

ژروم روتن، ستاره سابق موناکو و خبرنگار آر ام سی، همچنین فاش کرد که قبلاً ملاقات‌هایی بین شاهزاده آلبرت از موناکو و یکی از اعضای خانواده سلطنتی عربستان انجام شده است. اطلاعات روتن همچنین نشان می‌دهد که عربستانی‌ها علاقه شدیدی به سرمایه‌گذاری در یک باشگاه فوتبال فرانسوی دارند. با توجه به اینکه موناکو توسط دیمیتری ریبولوفلف، مالک فعلی باشگاه، برای خرید قرار گرفته است، یک فرصت عالی برای سرمایه‌گذاری برای آنها به وجود آمده است تا پیشنهادات خود را ارائه کنند.
موناکو تنها تیم لیگ 1 نیست که عربستان سعودی در گذشته به آن علاقه نشان داده است. به گفته روتن، "چند سال پیش" نیز از سوی عربستان سعودی برای سرمایه‌گذاری در مارسی علاقه‌ای وجود داشته است، اما هیچ پیشنهادی مورد قبول واقع نشده است.

دیدگاه‌ها