کد خبر : 2003891 | 03 اسفند 1402 ساعت 06:31 | 8.8K بازدید | 8 دیدگاه

مدیر شاختار: به هر کجا می‌روم جنگ می‌شود!

داریو سرنا، مدیر ورزشی شاختار دونتسک، امیدوار است جنگ در کشور اوکراین هر چه زودتر تمام شود.

مدیر شاختار: به هر کجا می‌روم جنگ می‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، «من عذاب می‌کشم چون خانواده‌ام در لندن زندگی می‌کنند، من دو فرزند دارم که به مدرسه می‌روند و دیدن آن‌ها آسان نیست چون پروازهای زیادی وجود ندارد. همسرم می‌داند، او شاختار و اوکراین را دوست دارد، ما قبل از حمله روس‌ها به دونباس در سال 2014 در دونتسک زندگی می‌کردیم و پس از آن در کیف. این سومین جنگ زندگی من است.»

این همان چیزی است که داریو سرنا در مصاحبه با اکیپ درباره فداکاری‌هایی که باید انجام دهد تا مدیر ورزشی باشگاهی باقی بماند که 15 فصل در آن بازی کرده بود، می‌گوید.

او درباره شاختاردونتسک گفت: "شاختار خانواده فوتبالی من است. وقتی جنگ شروع شد، من در کنار تیم بودم. روبرتو دزربی با همکارانش به برایتون رفت (در جولای 2022)، اما غیر قابل تصور بود که من آنجا را ترک کنم. به هر جایی که می‌روم جنگ می‌شود، شاید باید به مسکو بروم تا آنجا هم جنگ شود." 

1993434

این مدیر درمورد آسیب‌های جنگ به خودش و خانواده‌اش گفت: "بسیاری از دوستان پدر و مادرم جان باختند و برخی هم اکنون در خط مقدم هستند. متأسفانه هیچ کاری نمی‌توانیم برای جلوگیری از این امر انجام دهیم. نمی‌فهمم مردم در قرن بیست و یکم چگونه می‌توانند این کار را انجام دهند. در دنیا چیزهای زیادی برای کشف وجود دارد و من نمی‌فهمم چرا مردم خواهان جنگ هستند. امیدوارم که این جنگ به سرعت و مهم‌تر از همه، به نحوی تمام شود."

دیدگاه‌ها