کد خبر : 2003945 | 03 اسفند 1402 ساعت 09:57 | 32.2K بازدید | 25 دیدگاه

ادعای ستاره آرسنال: گل پورتو زیادی خوب بود!

داوید رایا، دروازه‌بان آرسنال، معتقد است که تقصیری روی گل به ثمر رسیده از سوی پورتو نداشته است.

ادعای ستاره آرسنال: گل پورتو زیادی خوب بود!

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال شب گذشته در دیدار رفت از مرحله یک هشتم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف پورتو رفت و با یک گل بازی را به این تیم واگذار کرد. 

همه منتظر شنیدن سوت پایان بازی و تساوی بدون گل دو تیم در این دیدار بودند که گالنو موفق شد گل زیبایی را از آستانه محوطه جریمه وارد دروازه حریف کند و یک پیروزی مهم را به دست آورد و حالا همه منتظر تماشای بازی برگشت خواهند بود. 

انتقادهای بسیاری از سوی هواداران آرسنال و بعضی از رسانه‌ها از واکنش رایا روی این گل مطرح شد و عده زیادی معتقد بودند که او مقصر به ثمر رسیدن این گل است، اما به نظر می‌رسد که خودش با این اظهارات موافق نیست. 

1993532

او در این باره به TNT Sports گفت: «چند اتفاق متفاوت پیش از به ثمر رسیدن این گل رخ داد. من فکر می‌کنم که ما باید این توپ را در آن مقطع زمانی از بازی بهتر کنترل و مدیریت می‌کردیم. در خارج از خانه بدون گل مساوی بودیم. 

باید سعی می‌کردیم آرامش خودمان را بیشتر حفظ کنیم و بازی را هم آرام کنیم تا بتوانیم با همین نتیجه به خانه برویم. اما گل پورتو خیلی خوب بود و یک ضربه پایانی کامل را نشان داد. این ضربه آخر خوبی از بیرون محوطه جریمه بود. از این اتفاقات در فوتبال رخ می‌دهد.»

دیدگاه‌ها