کد خبر : 2004390 | 05 اسفند 1402 ساعت 13:35 | 36.9K بازدید | 11 دیدگاه

هیچ‌کس نمی‌رود، دو نفر اضافه می‌شوند

تصمیم جالب ساکت درباره دستیارانش در نساجی

ساکت الهامی قصد دارد با اعضای کادرفنی نساجی ادامه بدهد و دو نفر جدید را به کادر خودش اضافه کند.

تصمیم جالب ساکت درباره دستیارانش در نساجی

به گزارش "ورزش سه"، با حضور ساکت الهامی در نساجی مازندران تصور می‌شد که کادرفنی این تیم هم دچار تغییر و تحولات زیادی شود، اما این سرمربی باتجربه اعلام کرد که دوست ندارد کسی را از کادر فنی کنار بگذارد.

الهامی در این خصوص صراحتا اعلام کرد که هیچ‌کس از کادرفنی قبلی نساجی حذف نخواهد شد. با اعلام این سرمربی حامد شیری ، اشکان نامداری (مربی دروازه‌بان‌ها) و مارکو کاسر (بدنساز ایتالیایی) در کادرفنی نساجی باقی خواهند ماند و البته الهامی قصد دارد دو مربی را به کادرفنی‌اش اضافه کند.

با نظر سرمربی جدید نساجی مصطفی صداقت مربی مشهدی با سابقه که در مس رفسنجان، تراکتور تبریز، هوادار تهران و نساجی مازندران در کنار الهامی بود، به نساجی اضافه شده و بار دیگر کنار الهامی خواهد بود.

همچنین الهامی قصد دارد حمید رضا جودکی، مربی بدنساز باتجربه که در تیم‌های زیادی فعالیت کرده و در مس رفسنجان، تراکتور و ماشین‌سازی سابقه همکاری با خودش را دارد را به کادرفنی نساجی اضافه کند. سرمربی نساجی در این خصوص گفت: «آقای صداقت به ما اضافه شدند؛ آقای جودکی هم می‌آیند. مادر ایشان در بستر بیماری هستند که انشاالله هرچه زودتر سلامتی‌اش را به دست بیاورد. جودکی هم به جمع ما اضافه می‌شود.»

دیدگاه‌ها