کد خبر : 2004596 | 06 اسفند 1402 ساعت 12:27 | 9K بازدید | 6 دیدگاه

طلسم‌شکنی فیرمینو پس از 6 ماه

ستاره برزیلی الاهلی عربستان پس از مدت‌ها در سه بازی پیاپی گلزنی کرد.

طلسم‌شکنی فیرمینو پس از 6 ماه

به گزارش "ورزش سه"، آخرین‌بار که روبرتو فیرمینو در سه بازی پیاپی گلزنی کرده بود، به دو مسابقه پایانی‌اش برای لیورپول در لیگ برتر انگلیس مقابل ساوتهمپتون و استون ویلا و نخستین بازی برای الاهلی در هفته اول لیگ روشن عربستان برابر الحزم برمی‌گردد که پس از 6 ماه دوباره این اتفاق برای او رخ داد.

ستاره برزیلی سابق لیورپول که پس از پیوستن به الاهلی عربستان نتوانسته بود آنطور که باید و شاید در گلزنی موفق کار کند، روند خوبی در سه دیدار اخیرشان پیش گرفته و دیروز هم مرد اول تیمش در جریان دیدار برابر الطائی بود تا سه امتیاز دیگر بگیرند و فاصله خود با النصر رده دومی را موقتا کمتر کنند.

1994580

فیرمینو پس از گلزنی در مسابقه دوستانه مقابل النصر امارات در تعطیلات، با شروع مجدد بازی‌ها توانست یک گل در جریان شکست سه بر دو تیمش برابر الاخدود به ثمر رساند و دیروز هم دو بار دروازه الطائی را باز کند و یک پاس گل بدهد.

کاپیتان برزیلی الاهلی که پیش از مسابقه روز گذشته در 18 مسابقه فصل جاری لیگ روشن عربستان نمایش خوبی نداشت و فقط چهار گل زده و دو پاس گل داده بود، دیروز توانست بهترین عملکردش را با ثبت دو گل و یک پاس گل داشته باشد و ژست پیروزی در آخر بازی با الطائی بگیرد.

دیدگاه‌ها