کد خبر : 2004680 | 06 اسفند 1402 ساعت 19:07 | 132.6K بازدید | 124 دیدگاه

مدافع استقلال به بوسنی رفت؛

فوری: عارف غلامی در تیم جدید معرفی شد (عکس)

مدافع میانی سابق استقلال به عضویت تیم ولژ موستار بوسنی درآمد.

فوری: عارف غلامی در تیم جدید معرفی شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، عارف غلامی پس از نیم‌فصل دوری از ترکیب استقلال و عدم بازگشت به فهرست این تیم، تصمیم به جدایی گرفت و پس از کش و قوس زیاد، امروز رسما با عقد قراردادی به مدت یک سال و نیم راهی ولژ موستار بوسنی و هرزگوین شد.

این مدافع میانی پس از چهار فصل حضور پیاپی در استقلال و تجربه قهرمانی در لیگ برتر و سوپرجام همراه با این تیم، در ابتدای فصل از فهرست آبی پوشان کنار رفت و شرایط بازی به دست نیاورد تا اینکه تصمیم به یک انتقال غیرمنتظره به بوسنی در زمستان بگیرد و قراردادش با باشگاه ولژ موستا را نهایی کند.

1994756

عارف غلامی که امیدوار بود دوباره بتواند برای استقلال به میدان برود، چنین اتفاقی را تجربه نکرد و تصمیم به ترک لیگ برتر ایران گرفت و به بوسنی رفت تا امروز با حضور در ورزشگاه روژنی، قراردادش را تا پایان فصل 25-2024 با ولژ موستار امضاء کند.

باشگاه ولژ موستار در بخشی از معرفی عارف غلامی که در آستانه 27 سالگی قرار دارد، نوشته است: «او کار خود را در رده‌های جوانان سپاهان آغاز کرد و برای تیم بزرگسالان این باشگاه هم به میدان رفت و در مسیر پیشرفت فوتبالی قرار گرفت و پس از آن در ذوب‌آهن و فولاد خوزستان نیز حضور داشت و سپس راهی استقلال، یکی از پرافتخارترین تیم‌های ایران با دو قهرمانی آسیا شد.»

ولژ موستار در معرفی عارف غلامی عنوان کرده که او جمعا 96 بازی با پیراهن استقلال انجام داده که توانسته دو گل به ثمر رساند و یک پاس گل بدهد و لیگ قهرمانان آسیا هم برای آبی پوشان ایران به میدان رفته است و قهرمانی لیگ برتر و سوپر جام را هم در کارنامه دارد.

1994758

در معرفی این مدافع ایرانی برای هواداران ولژ موستار بوسنی و هرزگوین عنوان شده که عارف غلامی در تمام رده‌های تیم‌های ملی فوتبال ایران به میدان رفته و در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 هم نخستین بازی ملی خود را مقابل کره جنوبی انجام داد.

همچنین سایت ولژ موستار نوشته: «عارف غلامی در سال 2020 که تیم ملی بوسنی و هرزگوین دیداری دوستانه مقابل تیم ایران انجام داد، عضوی از تیم ملی کشورش بود که جالب توجه است.»

عارف غلامی حالا پس از هفت سال حضور پیاپی در لیگ برتر ایران و البته نیم‌فصل دوری از میادین، باید تجربه جدیدی با بازی برای ولژ موستار بوسنی به دست بیاورد و امیدوار است دوباره شرایط بازگشت به استقلال را پیدا کند.

دیدگاه‌ها