کد خبر : 2004713 | 06 اسفند 1402 ساعت 21:15 | 40.8K بازدید | 19 دیدگاه

محمدجواد محمدی تنها گزینه فعلی خط حمله سرخ‌ها

ماچدا تکذیب شد، پرسپولیس فعلا گزینه خارجی ندارند

باشگاه پرسپولیس فعلا گزینه خارجی برای خط حمله خود ندارد.

ماچدا تکذیب شد، پرسپولیس فعلا گزینه خارجی ندارند

به گزارش ورزش سه& با توجه به غیبت شهاب زاهدی در تمرینات اخیر پرسپولیس و اینکه او قصد جدایی از تیمش را دارد قرار است تکلیف ماندن یا رفتن او از این تیم فردا در آخرین روز نقل و انتقالات زمستانی روشن شود.

در عین حال باشگاه پرسپولیس ضمن مخالفت اولیه با جدایی شهاب زاهدی به این بازیکن اعلام کرده تنها در صورتی با جدایی او موافقت خواهند کرد که بتوانند مهاجم جدیدی به خدمت بگیرند.

همچنین از روز گذشته گزینه‌هایی در فضای مجازی و فضای رسانه‌های ورزشی برای خط حمله پرسپولیس و جانشینی شهاب زاهدی معرفی شده که به دو نام خارجی و داخلی محدود شده است.

یکی از آنها محمد جواد محمدی مهاجم پنج گله این فصل ذوب آهن است که با پیراهن هوادار سابقه گلزنی مقابل پرسپولیس را دارد و باشگاه پرسپولیس حالا او را می‌خواهد. گزینه خارجی هم فدریکو ماچدا مهاجم سابق منچستریونایتد و فعلی آنکاراگوجو در ترکیه است اما یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس در این باره به ورزش سه می‌گوید: «این گزینه خارجی که می‌گوئید را اصلا من نمی‌شناسم و مشخص نیست چطور نام او مطرح شده. ما چنین گزینه‌ای نداریم. اولویت ما همان گزینه داخلی است و فعلا گزینه خارجی برای خط حمله نداریم.»

او در ادامه می‌گوید: «البته چند گزینه خارجی برای خط حمله به باشگاه معرفی شده که انصافا یکی دو تا از آنها رزومه خوبی دارند اما فعلا هیچ چیز مشخص نیست.»

گفته می‌شود اگر پرسپولیس فردا به صورت همزمان نبیل باهویی و شهاب زاهدی را از دست بدهد و نتواند رضایتنامه محمد جواد محمدی به عنوان تنها گزنیه فعلی باشگاه را از ذوب آهن بگیرد، در روزهای آینده باید دنبال مهاجم آزاد باشد که البته پیدا کردن مهاجم بدون تیم در این مقطع از فصل کار راحتی نیست و باشگاه برای رسیدن به گزینه مطلوب باید نهایت دقت و وسواس را به کار گیرد که در این صورت  نیز زمان را از دست خواهد داد چرا که طی سه هفته آینده پرسپولیس در سه بازی لیگ برتر از جمله دربی مقابل استقلال و یک دیدار از جام حذفی به میدان خواهد رفت و در سال آینده 9 بازی لیگ به علاوه نهایتا چهار مسابقه در جام حذفی خواهد داشت!

دیدگاه‌ها