کد خبر : 2004725 | 06 اسفند 1402 ساعت 22:00 | 42.6K بازدید | 11 دیدگاه

فرصت‌سوزی در برد 6 امتیازی؛

شب عجیب السد با حزباوی و اکرم عفیف

السد در حضور مدافع ایرانی خود به تساوی مقابل الوکره رضایت داد.

شب عجیب السد با حزباوی و اکرم عفیف

به گزارش "ورزش سه"، در مهم‌ترین مسابقه هفته چهاردهم لیگ ستارگان قطر که بین دو تیم بالانشین جدول برگزار می‌شد، تیم السد با بهره مندی از محمدامین حزباوی در دفاع میانی از ساعت 18:30 امشب در ورزشگاه الجنوب مقابل الوکره رده دومی قرار گرفت.

السد که فاصله چهار امتیازی با الوکره رده دومی داشت، به دنبال کسب پیروزی مقابل حریفش بود تا بتواند صدرنشینی‌اش را تثبیت کند و علی‌رغم اینکه در دقیقه 36 توسط بغداد بونجاح به گل رسید، اما آفساید این ستاره الجزایری اعلام شد تا بازی بدون گل دنبال شود.

با شروع نیمه دوم السد تغییرات هجومی در ترکیبش به وجود آورد و اکرم عفیف و حسن الهیدوس، دو ستاره ملی پوش این تیم که نیمکت نشین بودند، وارد زمین شدند و روند بازی را تغییر دادند.

1994891

لحظاتی پس از اینکه یک پنالتی مشکوک به سود تیم الوکره گرفته نشد، عبدالرحمن الجاسم در دقیقه 65 یک پنالتی با وی‌ای‌آر به سود السد اعلام کرد تا بازی به تنش کشیده شود و رئیس باشگاه الوکره به زمین بیاید ولی با این وجود، اکرم عفیف در عین ناباوری با شوت محکم توپ را به بیرون زد تا بازی صفر- صفر بماند.

در دقیقه 76 علی حارس، دروازه‌بان الوکره با خروج بی‌محابا از محوطه جریمه روی پای اکرم عفیف تکل زد تا او در موقعیت تک به تک قرار نگیرد و در همین صحنه عبدالرحمن الجاسم، داور سرشناس قطری هم او را با کارت قرمز مستقیم جریمه کرد.

در لحظات پایانی که الوکره 10 نفره شده بود، یاران حزباوی نتوانستند گل برتری را بزنند تا این مسابقه با تساوی بدون گل خاتمه پیدا کند و السد با 32 امتیاز و چهار امتیاز بیشتر نسبت به حریفش، صدرنشین لیگ ستارگان قطر بماند.

محمدامین حزباوی، مدافع ایرانی السد امشب یازدهمین بازی خود در لیگ ستارگان قطر انجام داد و نمایش موثری در خط دفاعی تیمش داشت.

دیدگاه‌ها