کد خبر : 2004826 | 07 اسفند 1402 ساعت 11:20 | 20.2K بازدید | 17 دیدگاه

خودداری نوازی از پاسخ به سوالات حاشیه‌ای

مدیریت نشست خبری به سبک دستیار نکونام

در غیاب نکونام، باز هم این محمد نوازی بود که در نشست خبری یکی از مهمترین دیدارهای استقلال در نیم فصل دوم شرکت کرد.

مدیریت نشست خبری به سبک دستیار نکونام

به گزارش "ورزش سه"، یک بار دیگر جواد نکونام در نشست‌های خبری شرکت نکرد. یک روز پیش از جدال حساس برابر سپاهان، باز هم این محمد نوازی بود که راهی کنفرانس مطبوعاتی شد و با احتیاط کامل برای جلوگیری از هرگونه تنش و حاشیه‌ای، به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

محمد نوازی در ابتدای صحبت‌هایش گفت: در خصوص بازی با سپاهان باید خدمتتان عرض کنم که به طبع بازی سختی است. همان‌طور که خود ورزشی‌ها می‌دانند، فکر می‌کنم سپاهان یکی از تیم‌های خیلی خوب لیگ برتر و پرمهره است. آنها برابر الهلال پرمهره توانستند بازی قابل قبولی انجام دهند ولی خب به هر حال شرایط بازی طوری بود که نتیجه نگرفتند.

او ادامه داد: فکر می‌کنم دیدار فردا، بازی سختی است و تمام تمرکزمان را گذاشته‌ایم که بتوانیم بازی خوبی را ارائه کنیم. همان‌طور که آقا جواد فرمودند تمرکز 100 درصدی ما روی بازی فرداست و ان‌شاءلله که بتوانیم یک بازی خیلی خوب در کنار هوادارانمان انجام دهیم که فکر می‌کنم بعد از چند هفته‌ای دور بودند، به استادیوم بازخواهند گشت. امیدوارم بتوانیم فردا با ارائه یک بازی خوب از آنها استقبال کنیم. آنها همیشه حامی تیم بوده‌اند.

مربی استقلال درباره غیبت نکونام در نشست خبری گفت: فکر می‌کنم آقای نکونام درباره تمام موضوعات حرف‌ها را زده است و الان هم سر تمرین هستند که در نشست حضور نداشتند ولی خب فکر می‌کنم تمام صحبت‌ها را انجام داده‌اند. تمام صحبت ایشان این بود که دیگر باید به فکر ادامه لیگ باشیم مخصوصاً بازی فردا. ایشان با تمام تیم صحبت کردند و تمرکز لازم را به تیم انتقال دادند و ان‌شاءالله که بتوانیم تمرکزمان را برای ادامه حضور در مسابقات بگذاریم.

نوازی درباره اینکه به نظر می‌رسد نکونام علاقه‌ای به حضور در نشست‌های خبری پیش از بازی‌ها ندارد و این کار را زمان حضور در فولاد نیز انجام داده است، گفت: ایشان واقعا درگیر بودند که نیامدند و من نیز از این بابت عذرخواهی می‌کنم.

وی درباره اینکه نکونام قصد دارد تا به مسائل مدیریتی نپردازد، می‌گوید: فکر می‌کنم تمام آن چیزهایی که اتفاق افتاده، در موردش صحبت کردند و اکنون تمام تمرکزمان را روی ادامه راه گذاشته‌ایم.

او درباره گلزنی ماشاریپوف در بازی نخست برای استقلال نیز می‌گوید: خدا را شکر فکر می‌کنم حضورش خوب بود و ان‌شاءالله که بتواند بیشتر از این با سایر بازیکنان وقف پیدا کند. قطعاً بازیکن بزرگی است که به تیم ما اضافه شده و ان‌شاءالله بتوانیم در ادامه راه با همدیگر کار کنیم و بتوانیم در کنار هم موفق باشیم.

مربی استقلال درباره اینکه آیا کادرفنی به نیازهایش در نقل و انتقالات رسیده یا نه، گفت: همان‌طور که گفتم، فکر می‌کنم هم در نیم فصل و هم اول فصل، در خصوص کارهایی که انجام شده یا نشده، آقا جواد صحبت‌های لازم را انجام دادند. دیگر از این به بعد هم تمام تمرکزمان برای ادامه مسابقات خواهد بود.

نوازی در مورد وضعیت زبیر نیک‌نفس نیز گفت: او فعلا هست.

او درباره اینکه در فوتبال ایران تیمی که می‌خواهد برنده شود، باید بازی‌های بزرگ را پیروز شود و آیا استقلال می‌تواند فردا برنده شود یا خیر، گفت: من اول صحبت‌هایم نیز گفتم. همیشه تأکید آقای نکونام روی تمرکز بود و ما 100 درصد تمرکزمان را روی بازی فردا گذاشته‌ایم. همان‌طور که همیشه گفته‌ام، ما هفته به هفته پیش می‌رویم. بازی بزرگ هم جزء بازی‌های بزرگ لیگ برتر است و فرقی با سایر مسابقات ندارد. ما تمام تلاشمان را می‌کنیم که بتوانیم جلوی هوادارانمان هم خوب بازی کنیم، هم خوب نتیجه بگیریم.

مربی استقلال درباره اینکه آیا تیمش می‌تواند به روند پیروزی در بازی‌های خانگی ادامه دهد یا نه، گفت: همه اینها تلاش خود بچه‌ها و کادر فنی بوده است. همان‌طور که آقا جواد اشاره کرده بودند، باید از بازیکنان تشکر کنم که تمرینات را به خوبی برگزار می‌کنند. آنها همیشه تمرکز داشتند و توانستیم نتیجه بگیریم، ان‌شاءالله از این به بعد هم بتوانیم نتیجه بگیریم.

وی در مورد سوالی مبنی بر اینکه پس از صحبت‌های نکونام در آخرین نشست خبری‌اش، آیا توفیقی از سوی مدیریت حاصل شده است یا نه گفت که به سوال حاشیه‌ای پاسخ نمی‌دهد.

نوازی در پایان و درخصوص استفاده از کمک داور ویدیویی در بازی فردا نیز گفت: نه من نشنیدم. دیروز خبری چیزی شنیدم که قرار است فردا کارهایی انجام دهند. اگر اینطور شود که همه بازی‌ها ایده‌آل خواهد شد و امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

دیدگاه‌ها