کد خبر : 2004861 | 07 اسفند 1402 ساعت 12:59 | 83.1K بازدید | 54 دیدگاه

واکنش جالب: بکام از گل مسی خوشحال نشد (عکس)

دیوید بکام، مالک اینترمیامی، برای گل لیونل مسی که مانع از شکست تیمش شد خوشحالی نکرد.

واکنش جالب: بکام از گل مسی خوشحال نشد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اینترمیامی صبح امروز به وقت ایران در دومین دیدار از رقابت‌های فصل جدید لیگ فوتبال آمریکا روبروی لس آنجلس گلکسی به میدان رفت و با نتیجه 1-1 برابر این تیم متوقف شد. 

آنها تا لحظات پایانی بازی با یک گل از حریف عقب بودند، اما این مسی بود که موفق شد روی پاس گل جوردی آلبا تک گل تیمش را در دقیقه دوم وقت‌های تلف شده به ثمر برساند و آنها را از شکست در این دیدار نجات دهد. 

بکام هم در این بازی در کنار بروکلین و کروز بکام در ورزشگاه حاضر بود تا بازی را از نزدیک تماشا کند اما اتفاق جالبی پس از به ثمر رسیدن گل مسی رخ داد که توجه بسیاری را به این ستاره سابق رئال مادرید و منچستریونایتد جلب کرد. 

در حالی که همه حضار در ورزشگاه و جایگاه ویژه و حتی پسران بکام پس از گل مسی از جا پریدند و مشغول خوشحالی شدند اما بکام هیچ واکنش خاصی به این گل نشان داد و به همان شکل سر جایش نشست و این موضوع برای همه جالب بود. 

1995113

گفته می‌شود که این اقدام بکام برای ادای احترام به لس آنجلس گلکسی بود، چرا که او پیش از این پنج سال در فاصله سال‌های 2007 تا 2012 با پیراهن این تیم به میدان رفت و به این شکل به هم‌تیمی‌های سابقش احترام گذاشت.

دیدگاه‌ها