کد خبر : 2004881 | 07 اسفند 1402 ساعت 14:45 | 66.7K بازدید | 33 دیدگاه

توافق با رئال در دسامبر

کیلیان امباپه به همه دروغ گفت!

اکیپ امروز نوشت که کیلیان امباپه در ماه دسامبر با رئال به توافق رسیده بود ولی سوم ژانویه به دروغ گفت هنوز تصمیمی برای آینده نگرفته است.

کیلیان امباپه به همه دروغ گفت!

به گزارش "ورزش سه"، شب 3 ژانویه بود و پاری سن ژرمن قهرمان سوپرجام فرانسه با برتری مقابل تولوز شده بود و در میکسدزون ورزشگاه، کیلیان امباپه خندان در برابر رسانه‌ها ظاهر شد. همه منتظر پاسخ در مورد آینده او بودند و کیلیان قاطعانه پاسخ داد که هنوز هیچ تصمیمی نگرفته است.

1986912

با این حال طبق ادعای اکیپ، امباپه آن روز به خبرنگاران دروغ گفت. او کلماتش را دقیق و مدیریت شده انتخاب کرد تا شادی تیمش بعد از قهرمانی از بین نرود. طبق ادعای این نشریه معتبر، در واقع امباپه در دسامبر تصمیم به ترک پاری سن ژرمن گرفت، زمانی که به گفته این روزنامه، با رئال مادرید به توافق اصولی هم رسیده بود. 

کاپیتان ولی نمی‌خواست آینده‌اش به موضوع اصلی فصل پاریسی‌ها تبدیل شود، بنابراین تصمیم گرفت دروغ بگوید و اجازه دهد همه توجهات به قهرمانی تیم معطوف شود.

یک ماه بعد و قبل از تمرین با سوسیداد او بهترین زمان را برای ملاقات با ناصر الخلیفی انتخاب کرد و به وی گفت که در پایان فصل جدا می‌شود بدون اینکه حرفی از توافق با رئال بزند. کیلیان سپس این خبر را به انریکه و هم‌تیمی‌هایش داد.

دیدگاه‌ها