کد خبر : 2005004 | 08 اسفند 1402 ساعت 05:00 | 12.9K بازدید | 13 دیدگاه

فروش عجیب بلیت دربی قاهره در عربستان!

بلیت‌های دیدار فینال جام حذفی مصر بین الاهلی و زمالک که قرار است ماه آینده در عربستان برگزار شود، در کمتر از دو ساعت فروخته شد.

فروش عجیب بلیت دربی قاهره در عربستان!

به گزارش ورزش سه، دیدار تیم‌های الاهلی و زمالک مصر در فینال جام حذفی مصر ماه آینده در ریاض برگزار خواهد شد. بلیت فروشی این مسابقه روز گذشته انجام شد و تمام‌ بلیت‌های بازی 100 دقیقه به فروش رسید.

ترکی آل شیخ، رئیس هیئت مدیره اداره کل سرگرمی در عربستان سعودی در توییتر نوشت: بلیت‌های بازی جام حذفی مصر بین الاهلی و زمالک فروخته شده است. برای تماشای یک مسابقه تاریخی در پارک الاول در 8 مارس آماده شوید.

این اولین بازی در تاریخ جام حذفی مصر خواهد بود که در خارج از کشور برگزار می‌شود. البته سوپرجام مصر پیش از این در 7 دوره قبلی در امارات برگزار شده بود.

نکته جالب اینکه این دیدار در چارچوب فعالیت‌های «فصل الریاض» در عربستان برگزار خواهد شد که پیش از این هم رویدادهای ورزشی زیادی را به خود جلب کرده بود و آخرین آن هم یک تورنمنت دوستانه سه جانبه با حضور الهلال و النصر و اینتر میامی بود.

ترکی آل شیخ پیش از این از افزایش 500 هزار دلاری جایزه قهرمان جام حذفی مصر به 950 هزار دلار خبر داده بود. همچنین 50 هزار دلار برای جایزه بهترین بازیکن مسابقه در نظر گرفته شده و تیم بازنده هم 250 هزار دلار دریافت خواهد کرد.

دیدگاه‌ها