کد خبر : 2005041 | 08 اسفند 1402 ساعت 09:22 | 25.9K بازدید | 20 دیدگاه

هشدار به ستاره بارسا: زودتر تکلیفت را معلوم کن!

مدیران بارسلونا می‌خواهند هرچه زودتر از تصمیم فرانکی دی یونگ، ستاره هلندی، برای ادامه حضور یا جدایی‌اش از این باشگاه مطلع شوند.

هشدار به ستاره بارسا: زودتر تکلیفت را معلوم کن!

به گزارش "ورزش سه"، بحث درباره تمدید قرارداد یا جدایی دی یونگ از بارسلونا در پایان فصل جاری در چند هفته اخیر بسیار جدی شده و صحبت‌های بسیاری در این باره مطرح شده است. 

چند رسانه اسپانیایی پیش از این مدعی شده بودند که این بازیکن دیگر تمایلی به ادامه حضور در بارسا ندارد و پیشنهاد مالی مطرح شده از سوی آنها برایش جذاب نیست و به همین دلیل به دنبال این است که در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو جدا شود. 

1994048

حالا روزنامه اسپانیایی اسپورت خبر داده است که مدیران بارسا می‌خواهند هرچه زودتر پاسخ نهایی را از این ستاره هلندی بگیرند و بدانند که آیا او مایل است همچنان در این تیم بماند یا تصمیم به جدایی گرفته و در پایان همین فصل این باشگاه را ترک خواهد کرد. 

آنها مایل نیستند بازیکنی را در این تیم حفظ کنند که قراردادش رو به اتمام است و شاید در فکر ترک بارسا به‌صورت رایگان و به عنوان بازیکن آزاد باشد. مذاکرات بین مدیر برنامه دی یونگ و بارسا مثبت بوده اما هنوز تصمیم نهایی او مشخص نیست.

دیدگاه‌ها