کد خبر : 2005131 | 08 اسفند 1402 ساعت 15:50 | 34.4K بازدید | 14 دیدگاه

قرار امضا بعد از ماه عسل

تازه داماد پرسپولیس در نوبت تمدید قرارداد

قرارداد مرتضی پورعلی‌گنجی با پرسپولیس به‌زودی تمدید خواهد شد.

تازه داماد پرسپولیس در نوبت تمدید قرارداد

به گزارش "ورزش سه"، با اعلام رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، قرارداد مرتضی پورعلی‌گنجی، مدافع مصدوم این تیم، به‌زودی تمدید خواهد شد.

باشگاه پرسپولیس نام مرتضی پورعلی‌گنجی را از فهرست بزرگسال این فصل خود بیرون آورد اما برای تمدید قرارداد این مدافع ملی پوش اقدام کرد. قرارداد پورعلی‌گنجی در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید و از آنجایی که پرسپولیس دوست ندارد این بازیکن را از دست بدهد، برای تمدید قرارداد با او وارد مذاکره شد و ظاهرا به توافق نهایی هم دست یافته به طوری که این قرارداد به زودی امضا خواهد شد.

پورعلی‌گنجی چند روز قبل به جرگه متاهلین پیوست و ظاهرا برای ماه عسل به سفر رفته است. درویش هم در مصاحبه تلویزیونی دوشنبه شب خود اعلام کرد ماه داماد پرسپولیس در بازگشت از سفر برای تمدید قرارداد به باشگاه خواهد آمد و قرارداد جدیدش را امضا خواهد کرد.

پورعلی‌گنجی که در بازی تیم ملی مقابل قطر در اردن، که مهرماه برگزار شد، از ناحیه رباط صلیبی مصدوم شده بود، روز 8 آبان ماه جراحی شد و حالا چهار ماه از جراحی‌اش گذشته اما احتمالا چهار ماه دیگر شرایط بازی را پیدا خواهد کرد.

البته این بازیکن امیدوار بود که در هفته‌های پایانی فصل بتواند برای پرسپولیس به میدان برود اما با خارج شدن نامش از لیست باید با آرامش و بدون عجله برای بازگشت به شرایط تمرین در تمرینات پیش فصل  لیگ بعدی آماده شود.

به احتمال فراوان قرارداد پورعلی‌گنجی یک فصل دیگر با پرسپولیس تمدید خواهد شد و این می‌تواند خبر خوبی برای هواداران تیمش باشد.

دیدگاه‌ها