کد خبر : 2005297 | 08 اسفند 1402 ساعت 23:53 | 43.8K بازدید | 11 دیدگاه

امپراطوری 200 میلیونی ستاره آلمانی با کباب ترکی!

لوکاس پودولسکی، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال آلمان، با فعالیت‌های موفقی که داشته شهرت بیشتری با رشد اقتصادی‌اش به دست آورد است.

امپراطوری 200 میلیونی ستاره آلمانی با کباب ترکی!

به گزارش "ورزش سه"، لوکاس پودولسکی، مهاجم سابق آرسنال، اکنون نه به خاطر مهارت‌های فوتبالی‌اش، بلکه به خاطر موفقیت چشمگیرش در دنیای تجارت، خبرساز شده است.

در 38 سالگی، در حالی که هنوز برای گورنیک زابزه در لیگ برتر لهستان بازی می‌کند، دستاوردهای مالی پودولسکی در خارج از زمین از دستاوردهای دوران فوتبال او پیشی گرفته است.

سرمایه‌گذاری‌های او، از جمله یک فروشگاه زنجیره‌ای کباب ترکی، یک برند بستنی، یک مرکز ورزشی و یک تورنمنت فوتبال، دارایی خالص او را به نزدیک به 200 میلیون یورو رسانده است.

1995740

از فوتبال تا کارآفرینی

اقدام حرفه‌ای پودولسکی روند رو به رشدی را در میان فوتبالیست‌هایی که به دنبال گسترش موفقیت خود در خارج از زمین هستند، نشان می‌دهد. پودولسکی پس از بازی در باشگاه‌های مطرحی مانند بایرن مونیخ و آرسنال، مقدمات مالی پس از پایان فوتبال خود را خیلی زود آماده کرد.

با این حال، این ذکاوت تجاری، به ویژه در مورد فروشگاه‌های کباب ترکی اوست که ثروت این بازیکن را چند برابر کرده است. علی‌رغم انتقاداتی که در مورد قیمت‌گذاری فروشگاه‌های او وجود دارد، پودولسکی معتقد است که ارزش غذاهای او به دلیل کیفیت بالایی که محصولاتش دارد، منطقی است.

1995743

دفاع او از "ساندویچ پودولسکی" نشان دهنده تعهد او به سرمایه‌گذاری‌هایش و اعتماد او به برتری محصولاتش نسبت به رقباست. گسترش زنجیره کباب پودولسکی به 30 شعبه در آلمان گواهی بر روحیه کارآفرینی این بازیکن است.

این ایده از زمانی که او به ترکیه سفر کرده بود شکل گرفت. در سال 2015 پودولسکی با جدایی از آرسنال به صورت قرضی ابتدا به اینتر رفت و سپس راهی گالاتاسرای شد که برای 2 فصل در این باشگاه ترکیه‌ای بازی کرد. او از آن زمان کباب ترکی را انتخاب کرد و امروز این انتخاب موجب اندوخته مالی بزرگ ستاره سابق آلمان است.

فراتر از کباب‌فروشی‌ها، مشارکت او در کسب‌وکارهای متنوع مانند یک برند بستنی و یک جشنواره موسیقی، تطبیق پذیری و تمایل او برای کشف بازارهای مختلف را نشان می‌دهد. این تنوع نه تنها توان مالی او را افزایش می‌دهد، بلکه آینده مالی او را فراتر از فوتبال تضمین می‌کند.

1995742

دیدگاه‌ها