کد خبر : 2005302 | 09 اسفند 1402 ساعت 07:30 | 18.4K بازدید | 16 دیدگاه

آرش طعم پیروزی را فراموش کرده است

روزهای بحرانی برهانی در آستارا (عکس)

آرش برهانی در سومین مسابقه‌ای که به عنوان سرمربی شهرداری آستارا روی نیمکت نشست، باز هم نتوانست پیروز شود.

روزهای بحرانی برهانی در آستارا (عکس)

به گزارش ؛ورزش سه؛، آرش برهانی در نخستین تجربه سرمربیگری خود یک چالشی بسیار سخت چون هدایت شهرداری آستارا را بر عهده گرفته و تیمی که در این فصل از مسابقات دسته اول کشور، تبدیل به یک تیم قعرنشین شده، با حضور برهانی شرایط متفاوتی را تجربه می‌کند.
آرش پیش از این در فوتبال پایه به عنوان سرمربی آکادمی استقلال فعالیت می‌کرد و این چالش برای کسی که در ذهن علاقه‌مندان فوتبال همیشه یک چهره خاص بوده قطعاً اتفاق قابل توجهی است.
هنوز هواداران استقلال بعد از جدایی آرش برهانی، چشم انتظار حضور یک عنصر تهاجمی با کیفیت فنی او هستند اما هیچ کدام نتوانستند عملکرد آرش را تکرار کنند.
او از هجدهم دی ماه به عنوان مسئول اصلی شهرداری آستارا فعالیتش را آغاز کرده و با دیدار مقابل مس سونگون، سه دیدار سخت را در شروع کار آن هم بدون چشیدن طعم شیرین پیروزی پشت سر گذاشته است.

1995752
1995753
1995754

او ابتدا مقابل نفت مسجدسلیمان با نتیجه دو بر یک شکست خورد و پس از آن در تقابل با پارس جنوبی جم به تقسیم امتیازات رضایت داد، اما در ایستگاه بیست و یکم لیگ آزادگان، تیم او از باز کردن دروازه نارنجی پوشان نیز ناکام ماند.
آرش از همین حالا در فکر تقابل هفته بعد مقابل خوشه طلایی خواهد بود که پس از روند بسیار ضعیفی که از آغاز فصل داشت، ابتدا با تغییر مالکیت روبرو شد و از ساوه به مشهد منتقل شد و همچنین پس از آن خسرو حیدری را به عنوان سرمربی انتخاب کرد تا دیدار هفته بیست و دوم تقابل دو همبازی سابق یعنی آرش برهانی و خسرو حیدری باشد

دیدگاه‌ها